Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

★ Novice

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? D-Felic4Real
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Doelstellingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 08-06-2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:00 AM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Na 3 dagen spelen en 13 gewonnen potjes verder is er geen een game bij de weekly objective verschenen. Er staat nog steeds 0/9 En ja ik heb de wedstrijden gewonnen en ja er was elke wedstrijd minstens 1 assist van een Spaanse speler Dus voldoe aan de voorwaarden maar geen Suso TOTS voor mij
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou Suso TOTS vrijgespeeld moeten hebben

Zoals hierboven beschreven.

ik heb gewoon die Suso TOTS bij elkaat gespeeld!!!

Bericht 1 van 5 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

EA SPORTS FC Team

Als je mij wat linkjes kunt geven naar mensen die hier ook last van hebben of zelf er een filmpje van maken en delen (je kunt via de Share knop op de PS4  een filmpje opnemen en het uploaden via YouTube). 

 

Andere spelers blijken geen problemen te hebben met deze uitdaging, het werkt dus wel en daardoor wil ik er 100% zeker van zijn dat je het juist doet zodat ik deze info kan doorsturen naar ons QA team voor verder onderzoek.

 

Ik zie natuurlijk niet wat je doet, welke spelers je gebruikt, of er inderdaad een assist was, of je met de juiste nationaliteiten speelt, of je wel de juiste spelmodus speelt, etc. Als je dus een filmpje kan leveren waarin te zien is dat alles juist is, dan moeten wij dit verder onderzoeken. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (345 Weergaven)

Alle reacties

Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

★ Novice
@D-Felic4real @EA_Jason deze post dus
Bericht 2 van 5 (368 Weergaven)

Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

EA SPORTS FC Team

Ik heb er geen andere meldingen over gekregen en ik zie dat mensen deze objective voltooien zonder problemen.

 

Je moet wel een assist krijgen van een Spaanse speler en de wedstrijd winnen, anders telt het niet mee. 

 

Misschien is het een idee om meer Spaanse spelers in jouw selectie te stoppen en het nogmaals te proberen? Met een volledig Spaans team kan je alleen maar assists krijgen van Spaanse spelers. 

Jason.png
Bericht 3 van 5 (362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

★ Novice

Hoi Jason

 

wat een non antwoord..

ik heb speciaal heel veel spanjaarden erin gezet

en heb ook nog eens na elke wedstrijd de stats bekeken

en uiteraard ook se wedstrijden gewonnen

 

als je googled hebben mensen er wereldwijd wel degelijk last van

 

ik ga wel weer bellen met EA..

duidelijk geen hulp hier

Bericht 4 van 5 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTS Suso weekly objective wordt niet geregistreerd

EA SPORTS FC Team

Als je mij wat linkjes kunt geven naar mensen die hier ook last van hebben of zelf er een filmpje van maken en delen (je kunt via de Share knop op de PS4  een filmpje opnemen en het uploaden via YouTube). 

 

Andere spelers blijken geen problemen te hebben met deze uitdaging, het werkt dus wel en daardoor wil ik er 100% zeker van zijn dat je het juist doet zodat ik deze info kan doorsturen naar ons QA team voor verder onderzoek.

 

Ik zie natuurlijk niet wat je doet, welke spelers je gebruikt, of er inderdaad een assist was, of je met de juiste nationaliteiten speelt, of je wel de juiste spelmodus speelt, etc. Als je dus een filmpje kan leveren waarin te zien is dat alles juist is, dan moeten wij dit verder onderzoeken. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (346 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help