Oorspronkelijke bericht

Squad battles don't work

★★★ Newbie

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Raimondv96
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14-6 2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 16:38
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Watch on my account and you can see that I can't go to 4 new matches
Wat gebeurt er? I can't go to 4 new games
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? 4 new games to play

Hi, I can't play 4 new squad battles matches. Because of that I can't complete the objectives for the fut swap player. As compensation I want the 2 fut swap players (1: give 10 assists with a MLS player; 2: Win 4 squad battle games on world class). 

Bericht 1 van 4 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Squad battles don't work

★★★ Newbie

Had the same problem dude, got kicked out of every game and only had to win one more game with the 80 overall which was not really fair because I was winning the games I played. Psn: Djonnomeh

Bericht 2 van 4 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★ Pro

@rv026,

Yesterday, there was a server problem with PS4 so that is the reason disconnections occurred.

@rv026 

Gisteren was er een serverprobleem met PS4, dus dat is de reden dat de verbindingen zijn verbroken.

Bericht 3 van 4 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

It was not a disconnect problem, it is a problem with the refresh of the old games. I didn't play a game in the rest of the week, so I must can refresh the squad battles

Bericht 4 van 4 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help