Re: Squad battles- Automatische update na handmatige update.

door papabacarddi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Squad battles- Automatische update na handmatige update.

★ Apprentice

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? bacarddi
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 04-11-2017
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 17:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Update de tegenstanders 1 minuut voor dat de nieuwste update plaats vindt : dus update hem dan krijg je 4 nieuwe tegenstanders 1 á 2 minuten later kun je weer updaten voor 4 nieuwe tegenstanders zodat je deze op een later moment zou kunnen spelen (hij hoort deze niet zelf te updaten - Hij vraagt normaal of je hem wilt updaten na dat je ze alle 4 hebt gespeeld en niet als je hem net hebt geupdate en je kan weer updaten - En dat hoort die niet automatisch te doen als de update timer op 0 komt te staan.
Wat gebeurt er? als je de tegenstander update zodat je 4 nieuwe tegenstanders krijgt net voor de tijd dat de nieuwste er bij moeten komen update die en staat er dat de volgende update over zoveel seconden plaats vindt *Deze moet je normaal gesproken zelf activeren met R2 uit me hoofd en dan op ja drukken* dus ik had 4 nieuwe tegenstanders tijd liep af en toen die op 0 kwam updaten hij zelf de tegenstanders wat vorige week niet het geval was en na een beetje zoeken ook niet het geval hoort te zijn! Een heel vervelend iets want ik wou graag deze 4 wedstrijden spelen om daarna te updaten en nog 4 te kunnen spelen in plaats dat dit gebeurde update hij zelf hem nogmaals en waren de 4 nieuwe wedstrijden weg ontzettend vervelend omdat ik hier dus ook door punten misloop want ik had nog geen van deze 4 wedstrijden gespeeld =[. *Hij gaf wel de 4 nieuwe teams aan en nadat de timer op 0 stond voor de nieuwste update voor tegenstanders updaten hij zichzelf en kwamen er 4 hele andere teams ! *
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De update die ik zelf had uitgevoerd had moeten blijven staan en hij zou niet automatische weer 4 nieuwe tegenstanders moeten weergeven waardoor ik 4 wedstrijden minder kan spelen en hier door dus ook ongeveer 4000 punten misloop. *Dit is altijd het geval geweest*

Beste,

 

Zoals ik hier boven heb aangegeven komt de bug dus voor nadat je zelf handmatig je opponents hebt geupdate 1 á 2 minuten voor de tijd dat er weer nieuwe tegenstanders beschikbaar zijn.

Nadat ik de tegenstanders had geupdate gaf die aan dat er weer een nieuwe update beschikbaar was over 57 seconden wat klopt en ook goed was maar zodra de timer op 0 stond updaten hij automatische de tegenstander terwijl ik net 4 nieuwe wedstrijden al had gekregen om te spelen naar 4 hele nieuwe tegenstanders en ik dus deze wedstrijden niet meer kan spelen! Vorige week had ik ook in de middag de tegenstander geupdate een aantal minuten voor tijd en kreeg ik 4 nieuwe tegenstanders toen de timer toen op 0 stond gaf hij aan je kan updaten voor nieuwe tegenstanders (Zoals dit hoort te zijn en hij updaten deze niet automatisch.).

 

Vorige week had ik het probleem (net als vele andere) dat toen ze bezig waren met een wedstrijd te spelen rond 01:00 of om 24:00 dat fifa een nieuwe update uitbracht waardoor we uit de wedstrijd waren gehaald om FUT te updaten waarop ik en de andere ook al punten misliepen (*ik liep hierdoor 1 rank net mis probeerde dit recht te trekken door een aantal wedstrijden op 1 hogere divisie te spelen dan waarop ik normaal speel om de punten zo te bemachtigen maar helaas dat lukte niet en misten 1 divisie hoger met net aan 1000 puntjes... HEEL ERG VERVELEND EN FRUSTREREND Als je de gehele week je uiterste best doet om elke wedstrijd te spelen en allemaal probeert te winnen om dan door een probleempje het mis te lopen.)

 

Ik hoop dat het probleem kan worden opgelost waar de wedstrijden automatische werden geupdate want ik loop nu hoe dan ook punten mis maar het is nog vervelender dat ik deze wedstrijden niet eens kan spelen wat ik heel erg jammer vind, Want ik had heel graag de rest van de avond squad battles willen spelen.

 

Mvg,

 

Bacarddi - PS4
Papa bacarddi - PC

A,

Bericht 1 van 2 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Squad battles- Automatische update na handmatige update.

★ Apprentice

EXTRA :  Op zondag 05-11-2017 handmatig 16:50 geupdate en gelijk tegen 1 van de 4 nieuwe tegenstanders gespeeld na deze wedstrijd gaf hij aan dat er een nieuwe opponent update was en auto update deze niet.

 

Op zaterdag toen er automatisch werd geupdate lag de controller op een bijzet tafel en kan het dus ook niet zo zijn dat ik hem per ongeluk heb aangeraakt waardoor die de tegenstanders updaten.

 

Console : Ps4 (pro).

 

mochten er nog vragen zijn zou ik graag willen helpen om dit probleem uit de wereld te helpen =].

 

mvg,

Bericht 2 van 2 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help