Re: Snelheid spelers

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Snelheid spelers

★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? LarsGamesBE
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 08/14/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:55
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Spelen
Wat gebeurt er? Spelers met een lagere algemene snelheid, zijn sneller dan spelers met een hogere algemene snelheid. In mijn geval werd summer heat kubo (99 snelheid), er volledig afgelopen, zonder contact, door gold rare Eder militao (79 snelheid) Dit gebeurde meerdere games, waardoor ik ook steeds verloor. Hiervoor wil ik graag een compensatie
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Juiste verhouding ivm stats

drama

Bericht 1 van 6 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snelheid spelers

EA SPORTS FC Team

Hey @larsbouwen,

 

Liep Kubo misschien met de bal? Het aannemen van de bal en het lopen met de bal zorgt ervoor dat jouw speler langzamer is en daardoor kan het zijn dat hij ingehaald werd. 

 

Als je denkt dat dit niet klopt, dan zie ik graag een video van je. Videos bevatten veel meer informatie en dat is de reden waarvoor we altijd videos vragen voor gameplay issues. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snelheid spelers

★ Novice

Ik film niet standaard elke game die ik speel, speler was aan de bal, maar deze werd voor zich geduwd, nog geen om een verschil van 20 snelheid goed te praten. 


@EA_Jason  schreef:

Hey @larsbouwen,

 

Liep Kubo misschien met de bal? Het aannemen van de bal en het lopen met de bal zorgt ervoor dat jouw speler langzamer is en daardoor kan het zijn dat hij ingehaald werd. 

 

Als je denkt dat dit niet klopt, dan zie ik graag een video van je. Videos bevatten veel meer informatie en dat is de reden waarvoor we altijd videos vragen voor gameplay issues. 


 

Bericht 3 van 6 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snelheid spelers

EA SPORTS FC Team

Begrijpelijk, maar de PS4 neemt bijvoorbeeld standaard alle gameplay op, wanneer je op de share knop drukt, worden de laatste 15 minuten opgeslagen. Met de tool van de PS4 kan je de clip inkorten en hier delen.

 

Op deze manier kan ik het doorgeven en nagaan of er inderdaad een bug is, of dat het werkt zoals het hoort. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (588 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snelheid spelers

★ Novice

Ondertussen heb ik al andere games gespeeld, dus de gameplay van die games heb ik niet meer. 

 

Bericht 5 van 6 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snelheid spelers

EA SPORTS FC Team

Mocht het weer voorkomen, dan zie ik graag een video van je Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 6 (570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help