Snel Verkoop herstel

door socrs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: De Bruyne discard terugkrijgen

★ Novice

Ik heb vanaf 12 december t/m nu geprobeerd om hem terug te krijgen via items herstellen, maar hij stond er elke keer niet.

Bericht 41 van 113 (822 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice

Bij mij is hetzelfde, ik wil mijn henry 87 en thiago silva 85 herstellen maar ze staan er niet tussen. 

Bericht 42 van 113 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
Hey @EA_Jason.
Ik heb hetzelfde probleem met henry 87. Henry 16 dec om 01:00 ongeveer. Gamertag: Brenthos
Bericht 43 van 113 (839 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

EA SPORTS FC Team

Ik heb nog een mogelijke tip terwijl wij dit aan het onderzoeken zijn dat voor enkele mensen geholpen heeft:

 

Kies de dag waarop je de speler hebt snelverkocht en geeft het dan 5 minuten om alles te kunnen laden. In sommige gevallen kan dit een oplossing zijn. 

Jason.png
Bericht 44 van 113 (850 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
@EA_Jason Dit werkt helaas niet bij mij
Bericht 45 van 113 (845 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
@EA_Jason na 5 min wachten komen wel andere spelers, alleen zie ik er maar 15. Waar henry er dus niet bij staat
Bericht 46 van 113 (842 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem

 

Speler: Raheem Sterling

Datum: 15 december de tijd weet ik niet meer zeker volgens mij rond 19.00 uur

Console: Ps4

Gamertag: jstmru_

 

Heb het 10 minuten wachten op de Quick sell recovery pagina al geprobeerd dat werkt niet

Bericht 47 van 113 (840 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice

ik heb vandaag uit enthousiastme niet opgelet bij het openen van mijn 83+ en heb ze gediscard heel dom maar ik zou er wel graag 5 spelers terug halen. dit hoort mogelijk te  zijn maar de spelers van die pack komen niet op mijn terughalen lijst. ik vind dit er jammer is er iets wat ik kan doen

vandaag gebeurd (17 dec 2020) 14:30 

spelers die ik terug wilt: cristiano ronaldo - hugo lloris - TOTW tavernier - thiago silva - joe gomez. 

gamertag: MILAN_CATHER

 

Bericht 48 van 113 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

EA SPORTS FC Team

Ik heb in dat geval nog een andere tip:

 

  • Verander de datum op jouw mobiel naar de datum waarop je de speler hebt snelverkocht. 
  • Open dan de Companion App, ga naar de Recovery Tool, selecteer de datum en controleer of je de speler terug kunt halen.
Jason.png
Bericht 49 van 113 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
@EA_Jason Het werkt dat je dan van datum kan veranderen. Maar je ziet alsnog niet alle spelers
Bericht 50 van 113 (812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help