Snel Verkoop herstel

door socrs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Snelle verkoop herstellen laat niet de speler zien die ik per ongeluk heb gq

★★ Novice
@Vogeltje01 ik heb dit ook met mijn baby icon dalglish
Bericht 31 van 113 (1.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Aaron1896_
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 15/11/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 22:00/23:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? Altijd
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Herstel snelle verkoop fixen
Wat gebeurt er? Ik heb dus afgelopen week een paar spelers snel verkocht omdat ik ze dubbel in mijn club had maar nu wil ik ze terug halen ik heb nog 2herstellingen over maar als ik de datum invoer van de dag waar ik de betreffende speler snel verkocht heb gebeurd er niks en blijft op de dag van vandaag staan.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik de speler terug kan halen die terug wil halen
Bericht 32 van 113 (1.176 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? MulaMoens
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? SBC challenges 
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14/12/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) /
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? De herstel snelle verkoop optie in orde maken
Wat gebeurt er? Aangezien ik een dubbele Dybala (88 rating) had heb ik 1 hiervan gebruikt om een sbc te maken, de andere had ik snel verkocht om achteraf terug te halen. Toen ik de optie herstel snelle verkoop selecteerde gaf het de speler in kwestie niet weer.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik de speler terug kan halen om in mijn club te gebruiken.

Bericht 33 van 113 (1.184 Weergaven)

Snelle verkoop herstellen

★★★ Newbie

Hallo 

 

ik kan mijn spelers niet meer terug krijgen doormiddel van de sneller verkoop herstel tool.

 

heb hier al over gemaild maar ik kan dus niet terug naar een andere dag. Alles blijft dan staan op de dag van vandaag.

 

nu heb ik dus een 86 hummels niet terug kunnen halen die ik graag wil gebruiken voor een sbc.

 

ik hoor graag van jullie

Bericht 34 van 113 (1.158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Speler terug vragen

★★★ Newbie

hallo EA, ik heb afgelopen dinsdag 15-12-2020 mijn allisson moeten discarden aangezien ik hem untradeable dubbel had. nu heb ik mijn Alisson die in de club zat ingeleverd in een SBC zodat ik mijn andere kan terug claimen via herstel snelverkoop. nu staat die er niet meer tussen ook niet als ik op de datum zelf klik. hoe kan dit, ik kan namelijk terug kijken tot 11-12-2020? ik wil mijn speler graag terug namelijk voor mijn team ! Hoe lossen wij dit op ? 

Bericht 35 van 113 (1.151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie
@EA_Jason
16/15dec mendy van real madrid, playstation 4,
K3nniehoodz
Bericht 36 van 113 (1.177 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

discard

★★★ Newbie

ik heb precies het zelfde probleem.... allisson gediscard om terug te kunnen halen, aangezien ik hem al untradeable had... 

nu klik ik op 15 dec en staat er niks. ik kan tot 11 dec terug kijken. kan dit gefixt worden?? want nu mis ik een speler in mijn team en als ik hem opnieuw moet halen moet ik mane weer verkopen....... 

Bericht 37 van 113 (1.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Discard

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? luuk_b1
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 15-12-2020 - 17-12-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijken bij herstellen van Quiksell spelers
Wat gebeurt er? Ik quiksell een speler omdat ik hem al untradeable had. dus ik doe m in een sbc en wil mijn andere speler terug vragen. maar hij staat nergens bij op datum van discard 15-12-2020. ik kan terug kijken tot 11-12-2020. ook daarna staat hij nergens bij. het gaat om Allison 90 Kaart.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? dat ik hem kan kiezen en weer terug kan krijgen.

graag mijn speler allisson terug krijgen aangezien ik m niet kan kiezen bij herstel spelers van quiksell.

Bericht 38 van 113 (1.150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

De Bruyne discard terugkrijgen

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/17/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 15:00 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijken bij discards restore.
Wat gebeurt er? Ik heb op 11 december een duplicate untradeable Kevin de Bruyne gediscard zodat ik nog wat packs kon openen. Tot mijn verbazing kan ik hem niet terugkrijgen via snel verkochte items herstellen want daar staan letterlijk 0 spelers? Hoe kan ik dit oplossen want ik wil hem graag inleveren in de icon sbc. Ik probeer hem al dagen terug te krijgen maar het lukt niet. Ik heb er zelfs nog een screenshot van dat ik hem pack met de tijd erbij als bewijs als dat nodig is. Help alsjeblieft!!!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Mijn duplicate de Bruyne terugkrijgen.

Ik heb op 11 december een duplicate untradeable Kevin de Bruyne gediscard zodat ik nog wat packs kon openen. Tot mijn verbazing kan ik hem niet terugkrijgen via snel verkochte items herstellen want daar staan letterlijk 0 spelers? Hoe kan ik dit oplossen want ik wil hem graag inleveren in de icon sbc. Ik probeer hem al dagen terug te krijgen maar het lukt niet. Ik heb er zelfs nog een screenshot van dat ik hem pack met de tijd erbij als bewijs als dat nodig is. Help alsjeblieft!!!

Bericht 39 van 113 (1.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Bruyne discard terugkrijgen

★ Novice

Aangezien ik de ea help service op geen enkele manier kan bereiken probeer ik het maar zo!

Bericht 40 van 113 (1.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help