Snel Verkoop herstel

door socrs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Snel Verkoop herstel

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? SomeCrafting
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/03/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 9:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ga via de webapp of companion app naar 'snelverkoop herstellen'
Wat gebeurt er? Wanneer ik mijn snelverkochte spelers wil herstellen, komen er geen spelers tevoorschijn. Ongeacht de dag die ik kies, er komen geen spelers tevoorschijn, terwinl ik bijna elke dag wel een speler snelverkoop.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Als ik 29 november (de datum dat ik 86 henderson en 85 bonucci heb snelverkocht) selecteer en dan op 'zoeken' klik, mpeten de spelers die ik op die dag heb snelverkocht zichtbaar worden. Dit is echter niet het geval, zowel op companion als de webapp. ‌

  • Product: FIFA 21
    Platform:Sony Playstation 4
    Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
    Wat is jouw gamertag/PSN ID? SomeCrafting
    In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
    In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
    Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/03/2020
    Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 9:00
    Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
    Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
    Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ga via de webapp of companion app naar 'snelverkoop herstellen'
    Wat gebeurt er? Wanneer ik mijn snelverkochte spelers wil herstellen, komen er geen spelers tevoorschijn. Ongeacht de dag die ik kies, er komen geen spelers tevoorschijn, terwinl ik bijna elke dag wel een speler snelverkoop.
    Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Als ik 29 november (de datum dat ik 86 henderson en 85 bonucci heb snelverkocht) selecteer en dan op 'zoeken' klik, mpeten de spelers die ik op die dag heb snelverkocht zichtbaar worden. Dit is echter niet het geval, zowel op companion als de webapp.

Bericht 1 van 113 (2.489 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Snel Verkoop herstel

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Ik wilde inspringen vandaag met de laatste update betreft de snel verkoop en het niet terug kunnen halen van spelers van meer dan één dag geleden wat plaats vond aan het einde van 2020. De laatste update is dat het er helaas erg op lijkt dat we geen mogelijkheid gaan vinden om deze spelers (die al verlopen zijn van meer dan 7 dagen geleden) terug te halen.

 

Mocht je nog spelers hebben die je graag terug wilt halen van de laatste 7 dagen dan kun je dit doen via de web app in plaats van de companion app die je kunt bereiken via deze link . 

 

Het doel van de tool was altijd om spelers die perongeluk een foutje hebben gemaakt met een snel verkoop te helpen en het was nooit het doel om de tool te gebruiken voor andere doeleinden zoals het bewaren van spelers en terug te halen na een week tijd. 

 

Ik snap dat dit geen populaire post gaat zijn en dat dit niet het nieuws is waar velen van jullie op hoopten want er zitten en paar hele goede spelers tussen en snap erg goed dat het een goede manier was om spelers voor SBC's achter te houden. Ik deel ook niet graag slecht nieuws maar wilde er zeker van zijn zo transparant mogelijk te zijn met jullie en de verwachting te scheppen dat het hem waarschijnlijk helaas niet gaat worden bij het terug halen van de spelers die buiten de laatste 7 dagen vallen.

 

De companion app wordt nog steeds aan gewerkt voor de gene die hier nog steeds problemen mee hebben en tot die tijd wordt er aangeraden de web app via de link hierboven te gebruiken om jouw spelers van de laatste 7 dagen terug te halen.

 

Ik heb deze post gemarkeerd als oplossing om iedereen op de hoogte te stellen van deze update. Mocht er iets veranderen aan de situatie zal ik er zeker voor zorgen deze post aan te passen en jullie op de hoogte te stellen.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 93 van 113 (3.099 Weergaven)

Alle reacties

Bug in snelle verkoop herstel

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Tommvz39
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12-03-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 22:00 - 23:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Ik heb Virgil van Dijk 90 gediscard samen met Roberto Firmino 87, maar toen ik het wou terughalen in snelle verkoop herstel stond deze er niet tussen.. kan dit worden herstelt? De tijd was 3 december tussen 22.00 en 23.00
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Het liefst dat ik mijn spelers terugkrijg, want ik had 0 herstels gedaan..

Zie bovenstaande

Bericht 2 van 113 (2.507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug in snelle verkoop herstel

★★★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan met 86 henderson en 85 bonucci. Ik zou ze graag willen terughalen voor torkomstige sbc's, maar ze staan er bij mij niet tussen. Er staan uberhaupt geen spelers als ik probeer te zoeken, terwijl ik bijna elke dag wel een aantal spelers discard... Komt dit probleem door de nieuwe titelupdate? 

Bericht 3 van 113 (2.499 Weergaven)

Re: Bug in snelle verkoop herstel

★ Novice

Ik heb het zelfde probleem. ik heb 87 riquelme gediscard om terug te halen.....

Bericht 4 van 113 (2.492 Weergaven)

Hersteloptie

★★★ Newbie

Als ik mijn speler van gisteren die ik gediscard had wil herstellen kan ik niet naar gisteren gaan terwijl ik wel nog 1 optie heb om te herstellen en de tijd nog niet verlopen is dit is waarschijnlijk een foutje ofzo.

Wou dit even melden hopelijk wordt dit in orde gebracht met vriendelijke groeten Robin

Bericht 5 van 113 (2.483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hersteloptie

★★★ Newbie

Ik heb net hetzelfde probleem, 3 spelers snel verkocht om deze na openen van de rest v/d pakketjes terug te halen via snelle verkoop (was speler van 88 dubbel onverhandelbaar), maar ik vind deze niet meer terug, nu 5 dagen later nog altijd niet. En dit terwijl er een nieuwe maand begonnen is en ik dus terug 5 herstellen heb (ik had er trouwens op vorige maand ook nog 4 over). Ik heb eens als test een speler snel verkocht, die vind ik terug de op de dag zelf, vanaf de volgende dag nergens meer terug vinden. Geen idee waar ik dit probleem kan melden of wie dit kan verhelpen.

Bericht 6 van 113 (2.476 Weergaven)

Re: Hersteloptie

★★★★★ Newbie
@kurt56778876543 Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb twee spelers snelverkocht op 29 november, dus vandaag is de laatste dag om ze terug te halen, maar ze staan er niet bij. Ea, zouden jullie hier vandaag nog wat aan kunnen doen, want door jullie bug ben ik straks 50k aan spelers kwijt. Niet dat 50k heel veel is, maar ik vind het toch heel jammer....
Bericht 7 van 113 (2.472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Speler kan ik niet terughalen

★★ Novice

Kan iemand mij vertellen waar ea mee bezig is ik had martial dubbel dus discard er 1 nu heb ik die andere ingeleverd in een sbc wil ik de gediscarde martial terug halen maar dit kan nirt meer help aub

Bericht 8 van 113 (2.475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Snelle verkoop herstellen werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb Allison op 4 december gepackt, maar had hem dubbel. Nou heb ik die van mij in de Lucas SBC gezet, en wilde ik die andere herstellen.

Nou kan ik geen spelers vinden op die datum en op andere dagen ook niet ? Zou iemand mij kunnen helpen heb nog maar 2 dagen om hem te herstellen.

 

Mvg

 

Bericht 9 van 113 (2.476 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

EA SPORTS FC Team

Hey @socrs,

 

We zijn dit op het moment aan het onderzoeken.

 

Zou je mij de volgende informatie kunnen geven:

 

- Tijd en datum van de vermissende speler:

- Welke speler kan je niet herstellen:

- Waar speel je op:

- Gamertag:

Jason.png
Bericht 10 van 113 (2.458 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help