Re: Slaapkamer niet opgeknapt

door 209lou
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

★ Novice

Ik heb de tutorial wel gehad en gespeeld, maar hierna veranderde de slaapkamer dus niet...

Bericht 11 van 22 (594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

★★★ Newbie
Ik heb het wel al gelinkt aan een EA account. Gaat dat dan niet meer?
Bericht 12 van 22 (594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

EA SPORTS FC Team
Bericht 13 van 22 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

[ Bewerkt ]
★ Novice

Mijn ID is: *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 14 van 22 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

★★ Novice

Is er inmiddels een oplossing voor dit probleem? Ook bij mij is de slaapkamer en de badkamer niet op te knappen.

Bericht 15 van 22 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

EA SPORTS FC Team

Hey @megagirl1705.,

 

Ik zag dit inderdaad meerdere malen voorbij komen toen De Sims Mobile voor het eerst uitkwam, maar naar mijn weten moet dit nu opgelost zijn. 

 

Is dit de eerste keer dat je De Sims Mobile speelt en dat je alles hebt opgeruimd, wordt het daarna niet opgeslagen waardoor je nog steeds een rommelige kamer hebt en dus niet verder kunt spelen?

 

Ik heb het ook even intern aangekaart om te zien of er een bug is, of dat we hiervoor een oplossing hebben, kan je mij ook vertellen wat je al hebt geprobeerd om dit op te lossen?

Jason.png
Bericht 16 van 22 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

★★ Novice

Hey EA Jason,

 

Nee, dit is niet de eerste keer dat ik de Sims Mobile speel. Toen het spel net uitkwam heb ik het een tijdje gespeeld maar ben ik het spel een tijd lang uit het oog verloren. Recentelijk heb ik het spel weer opgepakt. Al mijn voortgang, opgebouwd huis en ervaringen van destijds waren echter verdwenen en ik kreeg weer een tutorial. Wel had ik de beschikking over veel sim dollars, dus waarschijnlijk is eea in geld uitgekeerd? Afijn, na de tutorial kon ik de slaapkamer en badkamer helaas niet meer aanpassen. Ik heb het even gelaten voor wat het was, in de hoop dat het een tijdelijke bug was. Maar helaas, dit blijkt niet zo te zijn. Ik heb nog niets ondernomen om het fenomeen te verhelpen, om de eenvoudige reden dat ik niet weet hoe dat zou moeten. Ik krijg gewoon geen beweging in de muren en de materialen binnen die ruimtes. 

 

Groet Megagirl1705

Bericht 17 van 22 (303 Weergaven)

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

EA SPORTS FC Team

Ik heb het probleem aangekaart bij iemand die veel van De Sims Mobile af weet en ik wacht nu op een reactie. Het kan zijn dat we op een gegeven moment jouw ID nodig hebben voor De sims Mobile. 

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-mobile/find-your-player-id-in-the-sims-mobile/

 

Zou je deze via een DM naar mij toe kunnen sturen? Je verstuurt een DM door op mijn gebruikersnaam te klikken en daarna op het zware envelopje. 

Jason.png
Bericht 18 van 22 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @megagirl1705,

 

Is het wel mogelijk om de Sims naar een ander huis te plaatsen of een ander kavel en daarmee verder te spelen?

 

Ik heb even met ons QA team gekeken en het is een bekend probleem waar ze aan werken dus voor nu kan je ik aanraden om proberen op een ander kavel te spelen en af te wachten totdat we een oplossing hebnen.

Jason.png
Bericht 19 van 22 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slaapkamer niet opgeknapt

★★ Novice

Hoi Jason,

 

Ja, ik heb inmiddels een 2e huis maar mijn 1e huis zou ik graag verder uit willen bouwen naar mijn eigen smaak. Maar afijn, ik begrijp dat jullie QA team nog geen oplossing heeft gevonden voor het probleem. Mocht het ze tzt wel lukken, krijg ik daar dan een berichtje van of wordt het dan gefixt met een update oid?

 

Groet van Megagirl1705

Bericht 20 van 22 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help