Shiny things

door Skullings
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Shiny things

★★★ Newbie

Product: Apex Legends
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? idk
Voer de grote van het geheugen in GB in idk
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? skullings
Wat zijn de gamertags/PSN IDs/EA Account namen van jouw squad mates? ddd
Met welke Legend was je aan het spelen (mits toepasbaar)? evry legend/wapon
Met welke Legends waren jouw squad mates aan het spelen (mits van toepassing)? gdsg
Waar heeft het probleem zich voorgedaan? In de lobby (wachtruimte voor de match)
In welk gedeelte van de map of in welk menu zat je? Geef ons een beschrijving van het gebied of wat je in het menu probeerde te doen als je je niet exact herinnert waar dit was. evrything is realy shiny i dont now how to fix it
Wat was je aan het doen toe het probleem zicht voordeed? Bijvoorbeeld: was je een squad mate aan het respawnen bij een beacon, gebruikte je een ability of verliet een squad mate het spel? first time playing the game it whase there already
Hadden jouw squad mates hetzelfde probleem? Weet ik niet
Hoeveel wedstrijden na elkaar was je aan het spelen voordat het probleem zich voordeed? 0
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 7-2-1019
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe erg is het probleem? Grote impact op het spel
Wat gebeurt er? evrything is realy shiny idk how to fix it! the legends are the shiny whans and the weapons ase well i added a screenshot, if i am in a game thats the only thing what its in my screen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? just the normale game
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? idk

thx

Bericht 1 van 3 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Shiny things

EA SPORTS FC Team

@Skullings Ze zijn het nog niet eerder tegengekomen maar het is aan te raden dat je de drivers van jouw videokaart update Standard smile

 

Laat even weten of het werkt.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (703 Weergaven)

Alle reacties

Re: Shiny things

EA SPORTS FC Team

Whoaw, dat ziet er wel tof uit!

 

Maar ik weet niet of dit de bedoeling is en ik zal even navragen bij mij collega's of ze dit eerder zijn tegengekomen. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Shiny things

EA SPORTS FC Team

@Skullings Ze zijn het nog niet eerder tegengekomen maar het is aan te raden dat je de drivers van jouw videokaart update Standard smile

 

Laat even weten of het werkt.

Jason.png
Bericht 3 van 3 (704 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help