Re: Respawn EA BUG is killing the game

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Respawn EA BUG is killing the game

★★★★ Novice

Product: Apex Legends
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? rtx 2080 zotac
Voer de grote van het geheugen in GB in 16 gb
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? hell-taart
Wat zijn de gamertags/PSN IDs/EA Account namen van jouw squad mates?
Gebruik je software met een overlay? Nee
Met welke Legend was je aan het spelen (mits toepasbaar)?
Met welke Legends waren jouw squad mates aan het spelen (mits van toepassing)?
Waar heeft het probleem zich voorgedaan? In een match
In welk gedeelte van de map of in welk menu zat je? Geef ons een beschrijving van het gebied of wat je in het menu probeerde te doen als je je niet exact herinnert waar dit was. don t know
Wat was je aan het doen toe het probleem zicht voordeed? Bijvoorbeeld: was je een squad mate aan het respawnen bij een beacon, gebruikte je een ability of verliet een squad mate het spel? running
Hadden jouw squad mates hetzelfde probleem? Weet ik niet
Hoeveel wedstrijden na elkaar was je aan het spelen voordat het probleem zich voordeed? don t know
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 8-2-2020 between 20;15 and 20;30 amsterdam time
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe erg is het probleem? Grote impact op het spel
Wat gebeurt er? Screen freezes and says my videocard has been disconnect or something with updates is wrong. Then i go back to game and i get a penalty for leaving !! This ruins the game for me !!!!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? DON T KNOW BUT ATLEAST NO PENALTIES FOR SOMETHING I CAN NOT HELP
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? i M NOT THE COMPUTER NERD, YOU FIGURE IT OUT.

Apex worked great for hours and then the same thing happend again, screen freezes and i get banned for 15 miniutes.

 

This has the stop now !!!!!!

Bericht 1 van 2 (719 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Respawn EA BUG is killing the game

EA SPORTS FC Team

Hey @HELL_AL-BUNDY-TA,

 

Aangezien je hier al een bericht hebt geplaatst, krijgt dit topic een slotje Standard smile

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/EA-BLAMES-ME-FOR-THEIR-FAULTY-CODES/m-p/8722597#M413

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (705 Weergaven)

Alle reacties

Re: Respawn EA BUG is killing the game

EA SPORTS FC Team

Hey @HELL_AL-BUNDY-TA,

 

Aangezien je hier al een bericht hebt geplaatst, krijgt dit topic een slotje Standard smile

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/EA-BLAMES-ME-FOR-THEIR-FAULTY-CODES/m-p/8722597#M413

Jason.png
Bericht 2 van 2 (706 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help