Ranked (lagging out penalty)

door playerciq3vvtm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ranked (lagging out penalty)

★★★ Newbie

Product: Apex Legends
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? skagger420
Wat zijn de gamertags/PSN IDs/EA Account namen van jouw squad mates? -
Gebruik je software met een overlay? Nee
Met welke Legend was je aan het spelen (mits toepasbaar)? -
Met welke Legends waren jouw squad mates aan het spelen (mits van toepassing)? -
Waar heeft het probleem zich voorgedaan? In een match
In welk gedeelte van de map of in welk menu zat je? Geef ons een beschrijving van het gebied of wat je in het menu probeerde te doen als je je niet exact herinnert waar dit was. planet harvester
Wat was je aan het doen toe het probleem zicht voordeed? Bijvoorbeeld: was je een squad mate aan het respawnen bij een beacon, gebruikte je een ability of verliet een squad mate het spel? down, enemy aan het pingen voor team
Hadden jouw squad mates hetzelfde probleem? Nee
Hoeveel wedstrijden na elkaar was je aan het spelen voordat het probleem zich voordeed? 6
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 20-02-2020 22:22
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe erg is het probleem? Grote impact op het spel
Wat gebeurt er? hij slaat vast, ik kan nog wel om me heen kijken maar niet verplaatsen. binnen 10 sec lag ik uit het spel en kom in een foutmenu waarin staat dat er een fout is met verbinding van de server en dat ik 9 minuten pentaly krijg voor het verlaen van een match.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? geen penalty maar loss forgiveness
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet

dit probleem komt vaker voor. Ik merk ook bij anderen dat ze vaak niet mee kunnen wanneer we een spel in gaan. dan begin je met 2 teamleden. 

Bericht 1 van 1 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help