Punten verliezen in ranked vanwege glitch

door Groofth
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★★★ Newbie
@EA_Jason

@B3ATDOWN_MOSCH speelt op ps4.
Bericht 11 van 18 (634 Weergaven)

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Ik heb het nog even nagevraagd bij de CM die veel van Apex Legends af weet, maar hij had er verder geen meldingen over gezien. 

 

Zouden jullie dit eens willen proberen? Het zijn tips voor de verbinding voor FIFA, maar deze tips werken in principe voor elk spel. Zorg ervoor dat iedereen in de party deze stappen uitvoert:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 12 van 18 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hey,

 

Ikzelf gebruik kabel, echter moet ik zeggen dat deze "bug" enkel gebeurd/voorvalt sinds seizoen 4 van apex en heb dit enkel in ranked  game mode niet in andere modes

 

Mvg,

 

Yannick

Bericht 13 van 18 (615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Het is niet alleen het gebruik van een kabel, maar ook de PS4 een vast IP adres geven en dat IP adres in DMZ zetten.

 

Dat zorgt er in ieder geval voor dat de NAT types in orde zijn en dat alle poorten die nodig zijn openstaan.

Jason.png
Bericht 14 van 18 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★ Novice
@EA_Jason Dus omdat het enkel bij apex voorvalt en ik dit probleem bij geen enkel ander spel (dat ik gekickt wordt of dergelijke) zou ik deze wijzigingen moeten aanbrengen vind ik maar vreemd.

Van zodra ik het nog eens voor heb probeer ik een foto te nemen van de error code.

Mvg,

Yannick
Bericht 15 van 18 (564 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Elk spel werkt natuurlijk anders en welke vereisten er nodig zijn voor een goede verbinding hangt per spel af. Daarnaast kunnen het ook tijdelijke bestanden zijn (cache) die voor problemen kunnen zorgen. Vandaar is het in ieder geval een goed idee om dit even te testen Standard smile

Jason.png
Bericht 16 van 18 (546 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★★★ Novice

Hallo,

 

ik heb in Season 6 problemen met code leaf en net. Bij net krijg ik geen punten verlies of penalty. Bij leaf wel. Ik speel sinds season 1. Het is bij mij nooit eerder voorgekomen dat ik door een server probleem punten heb verloren. Graag de -+180 punten retour zodat ik kans maak tot master solo quee.

Bericht 17 van 18 (437 Weergaven)

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★★★ Newbie

Mijn game is zojuist ook al voor de 4-5de keer gecrashed tijdens een ranked game... ik wordt elke keer teruggestuurd naar het main menu scherm en dan staat er: code leaf of code clout.. ik ben al veel punten kwijtgeraakt hierdoor!

Bericht 18 van 18 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help