Punten verliezen in ranked vanwege glitch

door Groofth
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★ Newbie

Product: Apex Legends
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? Groofth-
Wat zijn de gamertags/PSN IDs/EA Account namen van jouw squad mates? OUTCAST-93, Oby_Wan
Gebruik je software met een overlay? Nee
Met welke Legend was je aan het spelen (mits toepasbaar)? Pathfinder
Met welke Legends waren jouw squad mates aan het spelen (mits van toepassing)? Wraith en Gibralter
Waar heeft het probleem zich voorgedaan? Tijdens het laden van een match vanuit de lobby
In welk gedeelte van de map of in welk menu zat je? Geef ons een beschrijving van het gebied of wat je in het menu probeerde te doen als je je niet exact herinnert waar dit was. Ik stond op het punt in de game te gaan en kreeg een zwart scherm daarna vervolgens een blauwe scherm waardoor mijn game crashde, ik starte de game opnieuw op en kreeg een melding dat ik een abandon penalty had en punten had verloren in ranked
Wat was je aan het doen toe het probleem zicht voordeed? Bijvoorbeeld: was je een squad mate aan het respawnen bij een beacon, gebruikte je een ability of verliet een squad mate het spel? Wachten
Hadden jouw squad mates hetzelfde probleem? Ja
Hoeveel wedstrijden na elkaar was je aan het spelen voordat het probleem zich voordeed? Redelijk wat
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 07-02-2020
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe erg is het probleem? Grote impact op het spel
Wat gebeurt er? Ik verlies hierdoor punten wat nergens op slaat door bugs van de game
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Het graag fixen
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? I dont know

OOO

Bericht 1 van 18 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Hey @Groofth,

 

Punten kwijtraken door technische problemen is nooit fijn, maar ik wil graag van je weten of dit eenmalig voorkwam of dat het vast probleem is dat elke keer dat je Apex Legends opstart voorkomt. 

 

Als het altijd voorkomt, dan begrijp ik het inderdaad en moeten we even kijken wat er aan de hand is. 

 

Als het een eenmalig iets was, dan ben ik ban dat we de oorzaak niet kunnen achterhalen. 

Jason.png
Bericht 2 van 18 (634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★ Newbie
@EA_Jason Het kwam veel vaker voor waardoor ik de ban kreeg en een derank kreeg naar platinum in plaats van predator
Bericht 3 van 18 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Hmm okay, in het blauwe scherm, welke foutmelding kreeg je daar te zien?

Jason.png
Bericht 4 van 18 (618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★★★★ Novice

Klopt helemaal ik heb hetzelfde probleem al sinds the update van seizoen 4. Het is ook iedere keer of ik lig eruit of een vriend van mij en zodra ik heb een invite stuur krijgen we een penalty en puntenverlies. Ik wil graag hoog eindigen in ranked dit seizoen maar apex laat dit helaas niet toe. Willen jullie niet alleen kijken naar hoe groot dit probleem is maar hier daadwerkelijk ook echt iets mee doen dit is een heel groot probleem!! Apex verliest al zoveel spelers door dit soort fouten wat niet wordt opgelost 

Bericht 5 van 18 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Welke foutmelding krijg je te zien @Quentin078?

Jason.png
Bericht 6 van 18 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★ Novice

Ik heb hetzelfde gehad. tweemaal -96 punten. Beide matches had ik 3+ kill points en waren we in de top 10 a top 5. Dit was toen ik nog 20 punten nodig had voor master rank :''). 

Bericht 7 van 18 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team
@zwartekat07 Okay, derde poging, welke foutmelding krijg je te zien in het blauwe scherm wanneer het spel er zomaar mee stopt?

Het is handig dat ik deze informatie heb, zodat ik het door kan geven en hopelijk een betere oplossing voor je heb Standard smile

20 punten verwijderd van Master Rank, dat is inderdaad een van de meest nadelige scenarios om een crash te krijgen Frown
Jason.png
Bericht 8 van 18 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

★★ Novice

Hallo allemaal,

 

Ik en men vrienden hebben het probleem nadat we een x aantal matchen hebben gespeeld dat terwijl ik of iemand anders (behalve de host) gekickt worden voor al eer we in de lobby komen ( vaak komen we dan in ranked met maar 2 man en soms 1) dit is sinds het nieuwe seizoen.  Hebben jullie hier nog klachten over gehoord ? Kunnen jullie hier iets meer over vertellen ?

 

Mvg,

 

Yannick

Bericht 9 van 18 (561 Weergaven)

Re: Punten verliezen in ranked vanwege glitch

EA SPORTS FC Team

Hey @B3ATDOWN_MOSCH,

 

Ik zal het eens navragen, zou je mij ook kunnen vertellen waar je op speelt?

Jason.png
Bericht 10 van 18 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help