Progress bugg

door DemonMarv
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Progress bugg

★★ Novice

Product: Battlefield V
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Pro
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Conquest
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit?
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm)
Omschrijf kort je bug: Sinds een aantal speel ik BF 5, maar er word niks van mijn progress bewaard, geen scores, geen currency, geen wapen unlock, geen gadget unlock, geen statistieken van k/d ratio, rondes gewonnen, medailles, etc, zelfs geen trophies. Helemaal niks. Ik zou graag dit probleem opgelost hebben, want dit maakt het spel onspeelbaar voor mij en heb ik mijn geld uitgegeven aan een kapot iets.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idew
Wat gebeurt er? Geen progress update
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Progress update

Product: Battlefield V
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Pro
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Conquest
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit?
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 12.6.2019
Omschrijf kort je bug: Sinds een aantal speel ik BF 5, maar er word niks van mijn progress bewaard, geen scores, geen currency, geen wapen unlock, geen gadget unlock, geen statistieken van k/d ratio, rondes gewonnen, medailles, etc, zelfs geen trophies. Helemaal niks. Ik zou graag dit probleem opgelost hebben, want dit maakt het spel onspeelbaar voor mij en heb ik mijn geld uitgegeven aan een kapot iets.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Niks van mijn progress word bewaard
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Levelen, spullen unlocken, trophies unlocken

Bericht 1 van 19 (903 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

@DemonMarv Bedankt voor jouw melding, je bent niet de enige die hier last van heeft en we gaan ermee aan de slag Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 19 (868 Weergaven)

Alle reacties

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

@DemonMarv Bedankt voor jouw melding, je bent niet de enige die hier last van heeft en we gaan ermee aan de slag Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 19 (869 Weergaven)

Re: Progress bugg

★★★ Newbie

Ik ervaar sinds kort hetzelfde probleem. In de meeste gevallen, bij het spelen van conquest, krijg ik na de ronde de melding 'could not fetch your report'. Spijtig genoeg komt dit zeer vaak voor. Er wordt dan niks bijgehouden, voortgang challenges, rank, weapons stats,... Dit is zeer vervelend en haalt een deel va' het plezier uit het spel. 

Blijkbaar is dit een vaak voorkomende bug die al even bestaat. Hopelijk raakt dit snel opgelost

 

Bericht 3 van 19 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

Ik hoop het ook, we zijn er in ieder geval mee bezig Standard smile 

 

@JiRhu 

Jason.png
Bericht 4 van 19 (860 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

★★ Novice

Alles lijkt weer te werken, behalve de trophies. Die unlocken niet meer.

Bericht 5 van 19 (852 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

Met welke trophies heb je problemen?

Jason.png
Bericht 6 van 19 (845 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

★★ Novice

Globetrotter, Grimreaper, Headsdown, Eager Beaver, Not on my Watch. Ik ben een enorme trophy Hunter, dus via het progressie menu volg ik alles een beetje, en ik ben toch door wezen spelen door de topic genoemde bug, dus ik dat dat ook invloed heeft gehad op de trophies. 

Bericht 7 van 19 (840 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

@DemonMarv Ik heb het voor je nagekeken en er zijn inderdaad wat problemen met de trophies in BFV, het is iets dat we aan het onderzoeken zijn en het plan is om het op te lossen in een toekomstige patch (mits mogelijk en als de plannen niet veranderen natuurlijk).

Jason.png
Bericht 8 van 19 (836 Weergaven)

Re: Progress bugg

★★★ Newbie

Ik heb zelf ook problemen met Jack of all trades en Elite heb de score's al behaald maar krijg de trophies niet.

Bericht 9 van 19 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

De Jack of all trades trophy moet in principe nog te behalen zijn door de Battlefield V multiplayer te blijven spelen en een hogere score te behalen. 

 

Maar we zijn er nog steeds mee bezig om dit te onderzoeken Standard smile

Jason.png
Bericht 10 van 19 (783 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help