Re: Progress bugg

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Progress bugg

★★ Novice

Hallo,

 

Ik heb recent BFV gemocht en heb een probleem met mijn classprogress. Ik ben assault ranl 2 maar kan de guns van rank 1 niet selecteren.

Vrienden van mij hebben deze bugg niet.

 

Kunt u mij helpen?

 

Gr. Massimo

Bericht 11 van 19 (992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

Hallo @MassimovdLaar199,

 

Meestal is het een kwestie van even doorspelen waarna alles vanzelf weer in orde is. 

 

Aangezien het nu al een paar dagen geleden was, kan je mij vertellen of het nu opgelost is?

Jason.png
Bericht 12 van 19 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

★★ Novice

Hallo Jason,

 

Ik heb de gewehr gekregen toen ik assault rank 3 werd. Voor nu ziet het ernaar uit dat het unlocking systeem werkt.

 

Mocht dit veranderen zal ik me opnieuw melden.

 

MvG

 

Massimo

Bericht 13 van 19 (962 Weergaven)

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team
@MassimovdLaar199 Top, gelukkig is nu alles in orde Standard smile
Jason.png
Bericht 14 van 19 (956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

★ Novice

Hetzelfde probleem, maar dan op een pc en in Combined Arms

Bericht 15 van 19 (943 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

@BaggioMystic Heb je al geprobeerd om BFV via Origin te repareren en de cache van Origin te legen?

 

Je repareert het spel door in Origin met de rechtermuisknop op Battlefield V te klikken en te kiezen voor Repareren. 

 

Hier kan je lezen hoe je de cache van Origin leegt:

 

https://www.help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games

Jason.png
Bericht 16 van 19 (935 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

★ Novice

@EA_JasonDat is allemaal al geprobeerd, maar het probleem blijft. Helaas!

Bericht 17 van 19 (927 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

EA SPORTS FC Team

Hmmm helaas.

 

Ik heb het even intern onderzocht en blijkbaar is dit probleem nog niet helemaal opgelost en we gaan het verder onderzoeken Frown

Jason.png
Bericht 18 van 19 (916 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Progress bugg

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Het lijkt wel of met de week de game slechter word. Er komen steeds meer glitches. Onzichtbare tegenstanders, als een enemies my probeert te reviven en het lukt niet, kan ik niks meer doen. Enemies die kogelsponzen zijn. Enemies die helemaal geen hitmarkers krijgen terwijl je ze vol raakt. Aim bugs, dat je ineens niet meer ads kan richten. Spelers waarvan het mannetje bijna zwart is en over de map glijd. Ik heb zelfs problemen in de War stories, ik haal het hoofdstuk maar de story gaat niet verder maar herstart het checkpoint. Het begint onspeelbaar te worden en vooral alle plezier gaat weg. Ik hoop dat hier snel verbetering in komt. Dit is niet de kwaliteit die we van Dice gewend zijn. En misschien tijd om maar over te stappen naar een ander spel.

Bericht 19 van 19 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help