Re: Profclubs vaardigheidspunten

door louiszuidema
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Profclubs vaardigheidspunten

★★ Novice

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Larssonnusj
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Profclubs
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? -
Wat gebeurt er? Tijdens het spelen van Fifa Profclubs ontvang ik geen vaardigheidspunten, of heb ik nooit vaardigheidspunten ontvangen die ik kan toekennen aan mij prof. Vaak speel ik met vrienden die dit allemaal wel kunnen, maar mijn prof zal nooit slechter of beter worden dan die 82 die hij nu is. Door het spel verschillende malen opnieuw op te starten heb ik ooit 114 vaardigheidspunten zien staan, echter toen ik deze toe wilde kennen, waren de punten verdwenen en deed het probleem zich dus weer aan. Daarnaast ben ik na iedere aanmelding mijn spelersprofielen kwijt en worden deze weer teruggezet naar DM of GK. Ik heb zelf een keer gehad dat mijn vast speler gewoon veranderd was van LM naar SP, zonder dat ik daar opdracht voor toe had gegeven.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De vaardigheidspunten zou ik gewoon moeten kunnen toekennen, anders speel ik letterlijk voor niks. Ook mijn spelersprofielen moeten blijven bestaan.

Tijdens het spelen van Fifa Profclubs ontvang ik geen vaardigheidspunten, of heb ik nooit vaardigheidspunten ontvangen die ik kan toekennen aan mij prof. Vaak speel ik met vrienden die dit allemaal wel kunnen, maar mijn prof zal nooit slechter of beter worden dan die 82 die hij nu is. Door het spel verschillende malen opnieuw op te starten heb ik ooit 114 vaardigheidspunten zien staan, echter toen ik deze toe wilde kennen, waren de punten verdwenen en deed het probleem zich dus weer aan.

Daarnaast ben ik na iedere aanmelding mijn spelersprofielen kwijt en worden deze weer teruggezet naar DM of GK. Ik heb zelf een keer gehad dat mijn vast speler gewoon veranderd was van LM naar SP, zonder dat ik daar opdracht voor toe had gegeven. 

 

De vaardigheidspunten zou ik gewoon moeten kunnen toekennen, anders speel ik letterlijk voor niks. Ook mijn spelersprofielen moeten blijven bestaan. 

Bericht 1 van 2 (1.620 Weergaven)

Re: Profclubs vaardigheidspunten

★ Novice
Ea ik heb dit ook JULLIE HEBBEN ZOVEEL GELD EN JE KAN NIET EENS NORMAAL EEN VOORTGANG VAN EEN SPELER DOEN
Bericht 2 van 2 (1.432 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help