Online vriendschappelijk

door Guillaumekmt1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Online vriendschappelijk

★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Pauwels21
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij online vriendschappelijk denk ik.
Wat gebeurt er? Mijn vriend Pauwels21 heeft PS5 gekocht en mij toegevoegd op ps. Wanneer hij fifa kocht en het opstartte kreeg hij wanneer hij mij een online vriendschappelijk uitnodiging wil sturen de melding dat hij vrienden moet toevoegen terwijl hij wel al meerdere vrienden heeft op zijn playstation account. als ik kijk tussen mijn vriendenlijst in fifa staat hij er ook niet tussen. bij coop hetzelfde probleem.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Mij een uitnodiging sturen om tegen mekaar te spelen.

Mijn vriend Pauwels21 heeft PS5 gekocht en mij toegevoegd op ps. Wanneer hij fifa kocht en het opstartte kreeg hij wanneer hij mij een online vriendschappelijk uitnodiging wil sturen de melding dat hij vrienden moet toevoegen terwijl hij wel al meerdere vrienden heeft op zijn playstation account. als ik kijk tussen mijn vriendenlijst in fifa staat hij er ook niet tussen. bij coop hetzelfde probleem. Kan je dit oplossen aub?

Bericht 1 van 4 (1.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online vriendschappelijk

Community Manager (retired)

Hey @Guillaumekmt1 ,

 

Speel je zelf ook op de PS5 of nog steeds op de PS4 versie van het spel?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 4 (1.215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online vriendschappelijk

★★ Novice

Beste bedankt voor je hulp. Dat zal het probleem zijn dat ik de ps4 versie speel, want ik heb die nieuwe trillingen enzovoort niet. dan heb ik wel een nieuwe vraag: hoe zorg ik ervoor dat ik de ps5 versie kan spelen. want ik heb fifa gewoon opnieuw gedownload toen ik mijn ps5 had en toch speel ik de ps4 versie.


 

Bericht 3 van 4 (1.202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online vriendschappelijk

Community Manager (retired)
@Guillaumekmt1

Als je op de PS5 zit ga dan naar Fifa 21 op het hoofdcherm en druk op de menu knop (3 streepjes) terwijl je over Fifa 21 hangt. Je zou als het goed is in die lijst een optie moeten hebben waar je de versie van Fifa kunt selecteren. Staat hier zowel de PS4 als PS5 versie in?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help