Offline FUT Draft crash.

door weerd22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Offline FUT Draft crash.

★★ Novice

Product: FIFA 18
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Weerd22
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Offline Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 10-27-2017
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 08:25 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Het is in mijn ogen niet te reproduceren.
Wat gebeurt er? Ik begon een nieuwe offline FUT Draft en speelde de eerste wedstrijd. In de tweede helft stond ik met 3-0 voor een ineens bevroor de game. Een paar seconden later sloot Fifa18 uit zichzelf af en kwam ik op het homescherm van de Xbox. Ik start Fifa18 opnieuw op en ga naar het offline FUT Draft scherm en zie dat de wedstrijd die ik net speelde in een ‘reglementaire’ 0-3 verlies is geëindigd. Hierdoor kon ik dus mijn beloningen openen en niet verder spelen. Het voelt alsof ik bestolen ben van mijn 300 points om de Draft te starten.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De game zou ten eerste niet moeten vriezen. Ten tweede zou het niet moeten zijn dat ik de wedstrijd reglementair verlies. Aangezien ik 300 points heb betaald zou ik die graag terugwillen zodat ik opnieuw kan beginnen.

Ik heb geen afbeeldingen/video’s.
Bericht 1 van 2 (1.095 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Offline FUT Draft crash.

EA SPORTS FC Team

Het lijkt erop alsof de game gecrasht is, dit kan weleens voorkomen en het als het niet vaker gebeurt lijkt het erop dat het geen bug is.

 

Voor informatie over een vervangende draft token, kan je dit topic doorlezen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Disconnect-gehad-in-Draft-Daily-Knockout/m-p/637...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.171 Weergaven)

Alle reacties

Re: Offline FUT Draft crash.

EA SPORTS FC Team

Het lijkt erop alsof de game gecrasht is, dit kan weleens voorkomen en het als het niet vaker gebeurt lijkt het erop dat het geen bug is.

 

Voor informatie over een vervangende draft token, kan je dit topic doorlezen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Disconnect-gehad-in-Draft-Daily-Knockout/m-p/637...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.172 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help