Re: Last Tiger skin is ineens weer onbeschikbaar na de laatste update.

door flyinghorse101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Last Tiger skin is ineens weer onbeschikbaar na de laatste update.

★★★★ Novice

Product: Battlefield V
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia 1070
Voer de grote van het geheugen in GB in 16 Gb
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Spel Menu
In welk menu was je toen de bug voorkwam? Vehicle Customisation
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? nvt
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) Vanaf de release van de laatste update.
Omschrijf kort je bug: Na de laatste update, met de tank body customisation, kan ik mijn Last Tiger skin niet meer selecteren. Hier heb ik al eerder gedoe mee gehad, toen de skin niet wilde unlocken ondanks dat ik alle voorwaarden had behaald. Via de helpdesk is de skin toen voor mij beschikbaar gemaakt. Nu is die oplossing blijkbaar weer ongedaan gemaakt. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie het knopje weer om zouden kunnen gooien zodat ik de skin gewoon weer kan gebruiken.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee.
Wat gebeurt er? Na de laatste update, met de tank body customisation, kan ik mijn Last Tiger skin niet meer selecteren. Hier heb ik al eerder gedoe mee gehad, toen de skin niet wilde unlocken ondanks dat ik alle voorwaarden had behaald. Via de helpdesk is de skin toen voor mij beschikbaar gemaakt. Nu is die oplossing blijkbaar weer ongedaan gemaakt. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie het knopje weer om zouden kunnen gooien zodat ik de skin gewoon weer kan gebruiken.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou de skin gewoon moeten kunnen blijven gebruiken.

Hieronder de link van de laatste keer dat ik geholpen ben.

https://answers.ea.com/t5/Bugrapporten/The-Last-Tiger-Skin-Challenges/td-p/7905169

Bericht 1 van 3 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Last Tiger skin is ineens weer onbeschikbaar na de laatste update.

★★★★ Novice

Ik weet niet of iemand van de helpdesk al heel snel geholpen heeft (in dat geval bedankt voor de snelle service) of dat de Last Tiger skin pas een dag later is vrijgegeven, maar ik kan hem ineens weer gebruiken. Annuleer bovenstaan bericht dus.

Bericht 2 van 3 (525 Weergaven)

Re: Last Tiger skin is ineens weer onbeschikbaar na de laatste update.

★★★ Expert
@Bintje_NL Mooi dat opgelost is. Het was idd een bug welke met de release kwam en dit is hersteld .
Bericht 3 van 3 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help