Kaarten niet gekregen na winst op transfermarkt

door mikeroerink
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kaarten niet gekregen na winst op transfermarkt

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Youri-180cc
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/22/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 14:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door een jager kaart te kopen via bieding
Wat gebeurt er? Ik heb 120 jager kaarten gewonnen via bieding. En ze naar mijn club gestuurd. Hierna zijn ze verdwenen en niet in de club te vinden. De coins zijn wel weg
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De jager kaarten zouden in mijn club moeten zitten

Ik heb 120 jager kaarten gewonnen via bieding. En ze naar mijn club gestuurd. Hierna zijn ze verdwenen en niet in de club te vinden. De coins zijn wel weg. Dit ging via de companion app

Bericht 1 van 2 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kaarten niet gekregen na winst op transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @mikeroerink,

 

Heb je al geprobeerd om FIFA 21 eens helemaal af te sluiten en daarna de console even uit te zetten en FIFA 21 opnieuw op te starten?

 

Vaak krijg je dan nog een melding dat er nog enkele items zijn waarnaar je moet kijken.

 

Mochten de items er daarna nog niet tussen staan, neem dan contact op met onze helpdesk om dit na te laten kijken.

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (77 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kaarten niet gekregen na winst op transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @mikeroerink,

 

Heb je al geprobeerd om FIFA 21 eens helemaal af te sluiten en daarna de console even uit te zetten en FIFA 21 opnieuw op te starten?

 

Vaak krijg je dan nog een melding dat er nog enkele items zijn waarnaar je moet kijken.

 

Mochten de items er daarna nog niet tussen staan, neem dan contact op met onze helpdesk om dit na te laten kijken.

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (78 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help