Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

door kraandrop
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★ Apprentice
@TwoBrothersDJ @EA_Jason ik ben ook benieuwd of er al een update is. Ik heb vandaag ook wederom navraag gedaan of er in onze zaak (nummer: 71151363 in behandeling bij Marion) al voortgang is. Op dit moment heb ik geen reactie ontvangen sinds 22 december.
Bericht 21 van 75 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@kraandrop @TwoBrothersDJ, nog niet nee, maar een andere collega heeft mogelijk wat meer info voor mij dus ik wacht daar nog even op. 

 

UPDATE

 

Zo te zien wordt het onderzocht. 

Jason.png
Bericht 22 van 75 (359 Weergaven)

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★ Apprentice

@EA_Jason en @TwoBrothersDJ Fijn dat het onderzocht wordt en dus nog onder de aandacht is. We wachten het volgende bericht af. 

Bericht 23 van 75 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Jason @kraandrop

 

Update inmiddels weer een week verder duurt lang -, - miljarden bedrijf kan een bug niet snel oplossen gaan richting de maand.

 

Hoor het wel. 

Bericht 24 van 75 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★ Apprentice

@EA_Jason en @TwoBrothersDJ wij bekijken ook dagelijks de mail en ons casus nummer, maar we krijgen geen reactie of iemand ermee bezig is en wat de voortgang is. Wij wachten dus ook nog. 

Bericht 25 van 75 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@EA_Jason en @TwoBrothersDJ ik heb in de Engelse variant dus nog iemand gesproken die hetzelfde probleem heeft en nog steeds heeft namelijk: @ayoub22ayoub (Engelstalige community).

Verder hoor ik niks van EA organisatie. Heb jij al meer nieuws @EA_Jason ?

 

Update

Ik heb helemaal niks meer gehoord, maar ik zie wel dat mijn verzoek nu is aangepast naar de status: 'geen oplossing beschikbaar'. Niemand informeert mij hierover en er is ook geen compensatie. Dit kan ik niet volgen. Waarom legt niemand contact en wordt er ook geen mail gestuurd met informatie. Wat is er eigenlijk geprobeerd? Wat is er aan de hand? Wat is de compensatie? Ik hoor graag antwoord van EA. Hoe krijgen we antwoord en mogelijk wel een oplossing of compensatie? Ik heb opnieuw Marion gemaild waar ik alleen op 22 december een mail van kreeg, direct geantwoord heb. Vervolgens wekelijks opnieuw gemaild met de vraag of hij kan antwoorden. Ook vandaag weer. Ik krijg nooit antwoord.

Bericht 26 van 75 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Jason @kraandrop

Ea jason. Update????

Toty komt eraan zou best leuk zijn ze te kunnen gebruiken in draft. Feestdagen zijn inmiddels 3 weken voorbij. Echt een slechte zaak dit. Anderhalve maand verder miljarden verdienen jullie. En kunnen een bug in een spel waar ik voor betaal en geld opzet niet oplossen en enige compensatie ho maar. 

Bericht 27 van 75 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

Update? inmiddels ruim 2 weken dat je iets van je hebt laten horen. Dit is hoe EA dingen afhandeld. Sorry zo te reageren en ik weet jij kan er niks aandoen maar dit is toch gewoon schandalig. Geen enkele vorm van oplossing compensatie of terugkoppeling.

 

Ga je zo met vaste spelers om?? 

Bericht 28 van 75 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@TwoBrothersDJ en @EA_Jason ik hoor helemaal niks meer van niemand. Marion H. van EA heeft mij ooit op 22 december gemaild om te vragen wat mij probleem is. Ik heb direct geantwoord en alles uiteen gezet. Foto's gestuurd, video gestuurd. Alles. Vervolgens om de zoveel dagen opnieuw mail gestuurd. Nooit ontvang ik een antwoord. Tot op de dag van vandaag heb ik niks gehoord. Ik krijg wel een mail van diezelfde Marion H. met een geautomatiseerde tekst: do you still need help. Ja, ik heb nog steeds hulp nodig. Ook vandaag weer mail gestuurd. Ik heb een probleem sinds 18 december 2020 en het is nu 22 januari 2021. Ik hoor niks, er komt geen oplossing en ook geen compensatie. Er zijn meer mensen die dit probleem hebben. We kunnen niks. Dit kan toch niet: dat je helemaal niks communiceert en alleen maar automatische mails blijft sturen of je nog hulp nodig hebt (en meteen binnen een minuut daarna ook nog een mail hoe je de hulp hebt gevonden: of je de enquete wilt invullen...........). Bizar dit!

 

Fifa kent de nodige problemen en op deze manier qua hulp van EA is het echt niet in orde dat vaste spelers zoals wij hier ons geld nog in steken. Daar ben ik het helemaal mee eens met @TwoBrothersDJ  na meer dan een maand geduldig wachten.

 

UPDATE

Er is één lichtpuntje. Ik zie dat mijn casus die vorige week plotseling zonder te communiceren gezet was op 'oplossing niet beschikbaar' dat de zaak weer gezet is op 'in behandeling'. Ik hoop dat er inderdaad actief weer naar gekeken wordt en weer gezocht wordt naar een oplossing. En dat er gecommuniceerd wordt.

Bericht 29 van 75 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

Community Manager (retired)

Hey beiden! 

 

Ik heb de shift van Jason overgenomen dus voel je vrij om mij te taggen in deze discussie.

 

Ik heb de laatste week een goed oogje gehouden om te zien of er ontwikkelingen zijn in verband met het herstarten van de draft aan onze kant om jullie weer de kans te geven een nieuwe draft te starten, wat op het moment het probleem geeft, en deze is helaas nog niet opgelost.

 

Ik snap dat het er vanuit de andere kant uit ziet als stilte maar we geven ze zo nu en dan een por en het goede nieuws is dat de zaak inderdaad niet gesloten is aan onze kant en dat er nog steeds aan gewerkt wordt en mocht ik iets nieuws horen zorg er zeker voor deze hier te posten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 30 van 75 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help