Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

door kraandrop
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

Community Manager (retired)
@kraandrop

Die draft token was geloof ik door ons toegevoegd als ik de mail zo lees. Zo niet kan daar zeker wel naar gekeken worden als dit probleem eenmaal opgelost is.

Ik kan helaas geen uitspraak maken over compensatie omdat ik hier niet direct over ga en ik weet niet of ik dit kan regelen over het forum zelf in verband met account gegevens.

Ik denk dat dit iets is wat ik zou moeten bespreken als het eenmaal opgelost is om te zien wat mogelijk is en of dit inderdaad via een ander kanaal geregeld dient te worden omdat ze het account moeten laden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 41 van 75 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★ Apprentice

@EA_Neil en @TwoBrothersDJ ik wil jullie op de hoogte brengen dat ik een update heb via de helpdesk / mailcontact. Ik heb nu voor de eerste keer een soort van inhoudelijke reactie ontvangen van Marion H. 

 

Hij schrijft:

 

Hello,

I have looked over your case in more detail and the game team is aware of the issue and are hard at work to get this resolved. There is no ETA on the fix but should be out very soon.

------------

 

Ter informatie, fijn weekend.

Bericht 42 van 75 (411 Weergaven)

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Neil @EA_Jason inmiddels februari fix me draft eindelijk -.-

Bericht 43 van 75 (401 Weergaven)

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@TwoBrothersDJ Heeft een tijdje geduurd, maar ik ben blij dat het opgelost is!

Jason.png
Bericht 44 van 75 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Jason @EA_Neil het is niet opgelost. Fix me draft! EINDELIJK een keer. 

Bericht 45 van 75 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ah sorry @TwoBrothersDJ, verkeerd gelezen Frown Ik dacht even dat je zei dat het eindelijk opgelost was. 

 

Ik heb nog voor je gekeken en het wordt nog onderzocht, laatste update is van gister dus we zijn er nog mee bezig. 

Jason.png
Bericht 46 van 75 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@TwoBrothersDJ en @EA_Neil en @EA_Jason ook bij ons is nog niks opgelost. Wij kregen van de week weer een automatische mail of het probleem is opgelost + of we een review wilde geven. Heb natuurlijk weer geantwoord dat er niks is opgelost. Tot op heden dus nog steeds een vastgelopen Draft mode sinds 18 december 2020........en het is nu 7 februari 2021.

Bericht 47 van 75 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Jason @EA_Neil

 

Nogsteeds niks.????????????????????????????????????????????????? Compensatie ho maar. 

Bericht 48 van 75 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

FUT Draft doesn't start PS4

★★★ Newbie

So here is a problem I can't seem to find anything about online.

 

A week ago I started an online DRAFT on Fifa 21 Ultimate  Team.

I made the team completely and when I started a game it said: "There seems to be a problem, please try again later".

 

So I noticed the manager of my team is missing. (Without which you can't start a game.

I tried to click on the on the manager, switch the manager with a player etc etc but nothing worked.

 

I closed FUT several times. Closed FIFA 21 several times. Restarted my PS4 several times. Even resetted everything! But nothing works!

 

So I called FIFA helpdesk and they told me that its a global issue (none of my friends were experiencing anything and i couldnt find anything online) and it would be resolved. After a couple days still nothing. 

 

So I made a case. And a couple of days it said that the case was resolved..... 

 

BUT I STILL CANT PLAY DRAFT FOR WHICH IVE PAYED

 

Can someone help me out?

Bericht 49 van 75 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen manager selecteren en dus Draft niet spelen

★★★★★ Novice

@EA_Jason @EA_Neil

Nogsteeds niet. Echt schandalig slecht. 

Bericht 50 van 75 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help