I miss players in my draft

door fato1991
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

I miss players in my draft

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? fato1991
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Online Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 20-08-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 05:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? in my account
Wat gebeurt er? i have completed my team with players. when i wanted to play the half of my players are missing
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? normally you have a completed team

yess

Bericht 1 van 4 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I miss players in my draft

EA SPORTS FC Team

Hey @fato1991,

 

Je geeft aan dat je de speler in een Draft kwijt bent geraakt, heb je al alle spelers geclaimed in de Draft?

 

Wanneer kwam het voor dat de spelers opeens verdwenen?

 

Ik kan je aanraden om FIFA 20 eens af te sluiten en opnieuw op te starten en je kunt hetzelfde doen met jouw console. Laat even weten of het geholpen heeft. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (677 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I miss players in my draft

★★★ Newbie

Hoi Jason,

 

Toen ik klaar was met mijn player pick inclusief de trainer gaat de spel weer automatisch naar de online draft menu. Zodra ik op wedstrijd spelen druk komt er in beeld te staan “ je hebt te weinig spelers in je basiselftal en op de bank om een wedstrijd te kunnen spelen. Voeg meer spelers toe aan je selectie. En ik kan de selectie niet op de een of ander manier verwijderen dus ik kan helemaal niks. Ik heb al gebeld met de EA die zei dat ik de licenties moest vernieuwen geprobeerd maar het heeft niet geholpen ik heb hij heeft voor mij de selectie proberen te verwijderen maar hij is er nog steeds. Hoe kan dit opgelost worden.

Bericht 3 van 4 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I miss players in my draft

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hoi @fato1991,

 

Ik heb jouw verzoek nagekeken en de adviseur heeft alles juist gedaan om het probleem op te lossen, maar vreemd dat het niet gewerkt heeft. 

 

Kan je bevestigen dat je nog steeds dezelfde Draft ziet en je niet verder kunt gaan?

 

Is het ook niet mogelijk om nieuwe spelers te kiezen door op de grijze vlakken te klikken?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (644 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help