Geen punten gekregen na squadbattle

door Tawm69
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen punten gekregen na squadbattle

★ Novice

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Tawm69
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 27-11-17
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:10 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ultimate team wedstrijden helemaal uitspelen en wachten op de wedstrijdbonus na de wedstrijd.
Wat gebeurt er? Nadat mijn wedstrijd was afgelopen (resultaat 3-2 winst) kon mijn wedstrijdbonus niet geladen worden en stond er 'geen contact met EA servers', ultimate team werd vervolgens afgesloten, maar ik was nog wel ingelogd bij de EA servers. Toen ik weer naar Ultimate team ging stond er dat ik 0-3 verloren had en 0 punten voor de squadbattle!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik had volgens het niveau wereldklasse 1599 punten moeten verdienen, wat nog varieert op basis van hoe de wedstrijd veroopt.

Zie bijlage
Bericht 1 van 8 (2.683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

EA SPORTS FC Team

Hallo @Tawm69,

 

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de verbinding verbroken werd. Je kunt voor de zekerheid jouw thuisnetwerk controleren om verbindingsproblemen te minimaliseren.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (2.853 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

EA SPORTS FC Team

Hallo @Tawm69,

 

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de verbinding verbroken werd. Je kunt voor de zekerheid jouw thuisnetwerk controleren om verbindingsproblemen te minimaliseren.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png
Bericht 2 van 8 (2.854 Weergaven)

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

★ Novice
Bedankt voor dit standaard antwoord waar ik niks aan heb.
Met de verbinding was niks mis, want het internet werkte de hele avond en is aangesloten via een kabel met de playstation.
De fout ligt dus bij jullie.
Bericht 3 van 8 (2.671 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

★★★ Newbie

Ik heb net hetzelfde meegemaakt!

Zeer ongepaste reactie van EA!

Wel betalen voor FIFA18 game en om online te kunnen spelen maar geen deftige oplossing bij een hulpvraag! 

ONLY THE MONEY THAT MATTERS?

Bericht 4 van 8 (2.639 Weergaven)

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

EA SPORTS FC Team

Het nadeel hiervan is dat dit eenmalig gebeurd is.

 

Een disconnect kan vele verschillende oorzaken hebben, onstabiel wifi, kleine glitch in de router, storing van externe bronnen, instellingen van de router, extenders/powerplugs, routers op routers, ISP, hoge bandbreedte bij de blades van de ISP, CATV storing en het klopt inderdaad dat er ook een storing aan onze kant voor kan komen. 

 

Op dit moment zijn er naar mijn weten geen storingen aan onze kant met betrekking tot de Squad Battles, vandaar dat ik ook aanraad om het thuisnetwerk te controleren.

 

Mocht je hierna nog steeds problemen hebben, kan je een zogenaamde UO-trace uitvoeren om te zien waar het probleem exact ligt.

Jason.png
Bericht 5 van 8 (2.631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

★ Novice
Jason, dank voor je reactie. Ik had geen antwoord meer verwacht aangezien mijn vorige bericht uit november kwam.

Ik vind het mooi hoeveel manieren jij geeft om de router de schuld te geven, maar mijn internet verloopt met een kabel.

Zoals ik al zei was de wedstrijd allang afgelopen en toch krijg ik deze reactie.

Dat je dan na zo een lange tijd van je laat horen en aangeeft dat er momenteel geen storingen zijn binnen EA vind ik lachwekkend.

Voor mij is dit onderwerp wel afgerond.

Met vriendelijke groet,
Tawm69
Bericht 6 van 8 (2.620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

EA SPORTS FC Team

Het is niet zo dat ik de router de schuld geeft, ik geef deze tips door om het thuisnetwerk juist uit te sluiten.

 

Wanneer ik geen problemen kan vinden aan onze kan en jij, jouw thuisnetwerk op deze manier ingesteld hebt kan het zijn dat er iets anders aan de hand is en dat kunnen wij vervolgens verder onderzoeken.

 

Je kunt jouw verbinding testen na het uitvoeren van deze stappen door middel van een UO trace en de resultaten doorsturen naar onze helpdesk.

Jason.png
Bericht 7 van 8 (2.618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten gekregen na squadbattle

★ Novice
Ja
Bericht 8 van 8 (2.616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help