Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

door Roefuz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? Altijd/iederedag/2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Altijd als je nieuw team maakt
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Maak een nieuw team, stel gameplans in en start een potje. Je zult zien dat alles gereset is.
Wat gebeurt er? De gameplans worden niet opgeslagen / gaan niet mee de wedstrijd in. Ik stop met spelen zoals ieder jaar rond april. Zo lang houd ik het meestal vol, dan heb ik er wel echt genoeg van.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Haha

Hoi EA,

Sinds het begin van FUT 21 ervaar ik hetzelfde probleem: mijn hele gameplans worden gereset nadat ik ze nieuw heb ingesteld en een potje ga spelen. Als ik vervolgens in het spel naar bijv aanvallend switch, verwacht ik een bepaalde tactiek, maar blijken ineens alle spelers niet op de juiste positie te spelen. De formatie klopt niet. De depth en width, verdedigende stijl enz enz. Ik moet dan pauzeren en die 30 seconden die je dan krijgt, is nooit genoeg. Ik ga altijd te laat uit t menu waardoor de wijziging niet wordt doorgevoerd en moet dan weer pauzeren en weer alles opnieuw instellen. ÁLS dat kan, WANT dikwijls wordt het teammanagementsherm misvormd en kan ik er niets meer mee. TERWIJL IK NET EEN MOOI TEAM MET TACTIEKEN HAD SAMENGESTELD voor ik het potje begon. Alles weg. Moet maar zien hoe ik die pot uitspeel en dan daarna ook maar weer alle gameplans opnieuw instellen. De ene keer paktie m daarna wel. De andere keer niet. We zijn echt overgeleverd aan de goden met dit spel. Hoe hebben jullie het zo slecht kunnen maken? Je zou zeggen dat je genoeg geld verdient om fatsoenlijke programmeurs aan te stellen 🤡

Bericht 1 van 9 (359 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

Community Manager (retired)

Hey @Roefuz ,

 

Sorry om te horen dat dit elke wedstrijd gebeurt. Dat klinkt inderdaad niet erg fijn spelen. Dit lijkt niet een standaard probleem te zijn zover ik kan vinden aan mijn kant en wilde je vragen wat je tot nu toe zelf al hebt geprobeert om dit probleem op te lossen?

 

Kun je het volgende eens voor ons proberen?

 

1. Ga naar jouw opstellingen in FUT
2. Maak een nieuwe opstelling (mag dezelfde zijn qua spelers) en maak die actief
3. Verwijder de voorgaande actieve opstelling (nooit de club, alleen de opstelling)
4. Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
5. Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder FUT Squad Update 1 en Persoonlijke Instellingen 1
6. Start het spel opnieuw op en ga naar FUT en probeer het nogmaals


Het verwijderen van Persoonlijke Instellingen 1 zet jouw instellingen terug naar de standaard dus mogelijk moet je even jouw controls opnieuw instellen als je deze anders hebt staan dan de standaard.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 9 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

★★★ Novice

Het leek verholpen maar herhaalt zich weer. Zou dus telkens die instelling moeten verwijderen vooraf. Lijkt me omslachtig en is bovendien irritant.

Bericht 3 van 9 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

Community Manager (retired)
@Roefuz,

Dat klinkt inderdaad vervelend. Iets lijkt niet lekker te laden voelt het. Heb je hierbij ook een nieuwe opstelling gemaakt na het verwijderen van deze instellingen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 9 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

★★★ Novice

Gast je spel is gewoon kapot. Het gebeurt telkens als ik een nieuw team aanmaak en de stappen die je opgeeft werken niet. Ik verlies hierdoor serieus veel potjes en ben er na ruim een half jaar spelen echt goed klaar mee. Zonet weer mooi teampie gebouwd. Pauzeer ik aan het begin van de wedstrijd om te checken: alle tactieken weer weg dus ik in 3x 30 seconde in ieder geval een tactiek weer ingesteld, moet ik het daarmee doen de rest van de pot. Is leuk maar als je 2-0 voorstaat en de tegenstander gaat vol gas, moet je wel van tactiek kunnen wijzigen. Pauzeer ik. Is het hele management scherm misvormt. Kan dus niets aanpassen, of in ieder geval niet zien wat ik doe. Het ligt echt niet aan mij. En ik gebruik trouwens bekabelde internetverbinding, geen wifi. 

Bericht 5 van 9 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

Community Manager (retired)
Hey @Roefuz,

Ik denk inderdaad niet dat dit iets te maken heeft met jouw internetverbinding. Ik heb rond gevraagd maar kon niet echt iemand vinden met een gelijk probleem.

Kun je mij laten weten of je al het bovenstaande inderdaad gedaan hebt (zowel persoonlijke instellingen 1 als fut squad update) en of je ook al eens gekeken hebt naar volledige herinstalleren van het spel?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 9 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

★★★ Novice

Haha ja dat ga ik allemaal doen om erachter te komen dat het nog niet werkt 🌚

Bericht 7 van 9 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

Community Manager (retired)
@Roefuz,

Dat is wat ik je kan aanbieden te proberen om te zien of wij dit op kunnen lossen. Dit is niet het type probleem dat vanuit onze kant komt en zo opgelost kan worden en lijkt meer lokaal te liggen in het laden van deze tactieken en/of bepaalde updates en de opstelling.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 9 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplans slaan niet op, ingame managementscherm misvormt

[ Bewerkt ]
★★★ Novice
Spoiler
 

Ik denk toch echt dat jullie beter je best moeten doen dan het altijd maar lokaal te zoeken. Lokaal gaat namelijk alles goed met al mijn andere spellen, maar zodra ik fifa speel is het bittere ellende. Nu loopt het spel vast terwijl ik net een contractbespreking in ga in speltype carriere. Had ik allang niet meer gespeeld, altijd goede herinneringen aan van vroeger, maar ook dat wordt nu om zeep geholpen haha als ik mn progress kwijt ben zijn jullie voorgoed een klant kwijt.

Bericht 9 van 9 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help