Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

★★ Novice

Product: FIFA 19
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID? xCasNL
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 13-7-2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 23:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door te leaven in Fut champions als de tegenstander voor staat.
Wat gebeurt er? Ik stond 1-0 voor, zoals altijd krijg je de melding: De verbinding met je tegenstander is verbroken. En toen kwam ik in het fut menu weer. En had ik de game niet gewonnen, en telde het wel als een game. En nog het ergste, het telde ook als een lose.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Als je tegenstander de wedstrijd verlaat en in dit geval ik, met 1-0 voor sta. Hoor ik de win te krijgen voor in mijn weekend league

Heb geen foto's of iets want had niet verwacht dat dit ging gebeuren. 

Bericht 1 van 9 (698 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

EA SPORTS FC Team

Hey @xCasNL,

 

Zonder foto's is het inderdaad lastig te onderzoeken, maar kreeg je wel de melding te zien dat er berekend werd wie de winnaar werd, of kreeg je alleen de melding te zien dat de verbinding werd verbroken?

 

Als de verbinding aan jouw kant werd verbroken, dan krijg je naar mijn weten een loss. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

★★ Novice

Hij leaved de wedstrijd als het goed is, want mijn verbinding lag er ook niet uit. Kon meteen weer verder spelen. Ik kreeg de melding van: de verbinding is verbroken met je tegenstander, en daarna we sturen je naar het fut scherm om de uitslag te bepalen zoiets.

Bericht 3 van 9 (663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

EA SPORTS FC Team
@xCasNL Tijdens het bepalen van de uitslag van de wedstrijd werd er aangegeven dat je de wedstrijd had verloren?

Daar staat aangegeven waarom iemand gewonnen heeft.
Jason.png
Bericht 4 van 9 (659 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

★★ Novice

Er werd niet aangegeven dat ik had verloren, hij zei gewoon de Uitslag word bepaald in het fut scherm menu. En toen was ik in het fut scherm en had ik dus de lose

Bericht 5 van 9 (646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

★★ Novice

Jullie kunnen toch sowieso niks meer voor mij betekenen? Dat wil zeggen dat ik een win erbij krijg? Wil jullie natuurlijk nog wel helpen met het oplossen van de bug, maar ik kan mijn rewards gewoon openen neem ik aan?

Bericht 6 van 9 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

EA SPORTS FC Team

Het is voor ons niet mogelijk om de uitslagen van wedstrijden aan te passen of een win toe te voegen aan jouw account Frown

 

De Rewards kan je inderdaad gewoon claimen, mits je minimaal 5 wedstrijden gespeeld hebt Standard smile

Jason.png
Bericht 7 van 9 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

★★ Novice

Tis wel jammer, maar heb salah tots rode kaart gekregen dus maakt niet uit😂. Ik zal foto’s maken als iemand rage quit. Zodat ik beter kan helpen, als ik weer weekend league speel

Bericht 8 van 9 (624 Weergaven)

Re: Fut champions bug (Iemand raqe quit, en krijg de win niet)

EA SPORTS FC Team

Filmpje is nog beter Standard smile

 

Je kunt deze uploaden via YouTube en hier delen.

Jason.png
Bericht 9 van 9 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help