Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

door 123menno321
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

★★★ Newbie

Product: Battlefield V
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Breakthrough
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? Alle servers elke gamemode
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) Vanaf 9 november 2018
Omschrijf kort je bug: Onzichtbare spelers!!!!!!!! fix dit ASAP Parachute bug!!!!!!! Stutter bug!!!!!!!!!!! Incorrecte enemy hit!!!!!!!!!! Loot bug bij firestorm Revive bug bij firestorm Instant dood gaan door de strom in firestorm solo Assigment werken niet altijd 50/50 Disconect zonder reden Vast zitten in van alles en nog wat in firestorm Lag waneer je crocodile tank gebruikt gebeurt met 4 andere tanks ook als je de mmg gebruikt bovenop de tank zwart scherm bij het het starten nieuwe game Als je het menu gebruikt en terug naar je game gaat staat alles nog op je scherm EA en DICE moet zich schamen 9 maanden is het spel uit en het is nog niet eens 1 mode die je kan spelen zonder tegen een bug aan te lopen binnnen de eerste minuut
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Speel het spel 1 keer en de bugs overspoelen je scherm
Wat gebeurt er? Het spel loopt leeg mensen stoppen met spelen omdat het spel een grote teringzooi is terwijl je er wel de volle prijs voor hebt betaald en ze durven nog betaalde comsetics te releasen walgelijk bedrijf
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat het spel gewoon bug vrij is en dat de cosmetische zooi te verdienen is met ingame geld en niet alleen met echt geld gierige honden

Schaam je diep 

Bericht 1 van 5 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

EA SPORTS FC Team

Hey @123menno321!

 

Bedankt voor jouw bericht, de stutter bug is op het moment al opgelost en we zijn ervan op de hoogte dat je soms spelers ziet met alleen een hoofd en een wapen.

 

Voor de andere bug, zou je daarvoor aparte bug reports aan willen maken? Verschillende bugs in 1 topic tracken gaat hem namelijk niet worden Wink

Jason.png
Bericht 2 van 5 (609 Weergaven)

Re: Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

★★★ Newbie

Maar gaan jullie er want aan doen of is dat te veel gevraagt ik heb 90 euro neergelegd voor dit spel en na 9 maanden werkt het nog steeds niet en jij gaat mij zeggen dat ik een nieuwe topic moet maken voor elke bug dan ben ik uren bezig want jullie spel is een grote bug niks werkt zoals het moet fix je game en ga dan pas bijdehand doen want op dit moment heb je daar totaal geen recht toe 😉

Bericht 3 van 5 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

EA SPORTS FC Team

"Fix je game"

 

Dat is feedback waar wij niets mee kunnen doen en daarom vraag ik je om nieuwe bugrapporten aan te maken. Als je dat niet wilt doen, dan kunnen we er vrij weinig mee. 

Jason.png
Bericht 4 van 5 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fix your game maybe ??? 9 months and game is still a mess

EA SPORTS FC Team

@123menno321 In opvolging hiervan, heb je de Patch Notes al gezien voor 4.2?

 

https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Battlefield-V-Update-4-2/m-p/8046940#M223

Jason.png
Bericht 5 van 5 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help