Re: Fifa 19 lag

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 19 lag

★★ Novice

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Omerbm3580
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28/11/2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 08:25
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Het probleem is de speed up lag .
Wat gebeurt er? Het spel bevriesd op een moment en dan wordt het spel sneller en kan je dus geen reactie tonen aan de tegenstander.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik weet het eerlijk gezegt niet

Hallo , ik heb nog steeds dat probleem van speed up lag . Ik heb vanalles gedaan om dat te kunnen oplossen maar spijtig genoeg is het nog steeds het zelfde probleem . Wat moet ik doen ? En het raarste is dat ik vind is ik kan andere spellen zonder probleem online spelen behalve fifa niet begrijp er niks van ... ik speel met kabel en mijn internet snelheid is rond 150-190 mbit dusja ? 

Bericht 1 van 7 (391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 lag

EA SPORTS FC Team
Bericht 2 van 7 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 lag

★★ Novice

Niet gelukt 

Bericht 3 van 7 (368 Weergaven)

Re: Fifa 19 lag

★★ Novice

Fifa online spelen is niet speelbaar heeft u geen andere oplossingen misschien ? Het is de eerste keer dat ik deze probleem heb en ik weet niet wat ik moet doen .

Bericht 4 van 7 (361 Weergaven)

Re: Fifa 19 lag

EA SPORTS FC Team

Om eerlijk te zijn heb ik er zelf niet echt last van op mijn PS4 in Rivals.

 

Je kunt nog de matchmaking instellingen controleren of daar alles goed staat ingesteld. Loop de kabel ook direct van de console naar de router of gebruik je iets van een extender, powerplug of extra router?

Jason.png
Bericht 5 van 7 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 lag

★★ Novice
jaa zeker ik gebruik een directe kabel van de modem zelf naar de ps4 . maar de raarste is dat ik al de andere spellen zonder probleem kan spelen behalve bij fifa heb ik problemen. sorry ik had uw bericht niet gezien
Bericht 6 van 7 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 lag

EA SPORTS FC Team

Is de FIFA kopie die je hebt gewoon een Europese versie en zijn jouw accounts dat ook?

Jason.png
Bericht 7 van 7 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help