Re: FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

★★★ Newbie

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? nickwester1990
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Online Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 09/10/2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 21:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Selectie-conditie items die d.m.v. pakketten worden verkregen kan ik niet gebruiken op mijn selectie via 'verbruiksitem toepassen'. Ik had dit ook al met FUT in FIFA 18.
Wat gebeurt er? De items zijn wel zichtbaar als ik ze via 'Mijn Club' opzoek, maar ze toevoegen aan de verbruiksitems is niet mogelijk.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ze moeten wel beschikbaar zijn bij de toe te passen verbruiksitems

Heb het ook al ergens anders geplaatst, maar denk ik dat het daar verkeerd staat.......

 

In de wekelijkse pakketten en de te verdienen pakketten zitten regelmatig conditie-items die je op je gehele selectie toe kan passen.

 

Deze items komen wel in 'Mijn Club' terecht, ik kan ze daar zien, maar kan er verder niets mee toen. Via 'Actieve Selectie' en dan 'Verbruiksitem toepassen' gaat ook niet, ze staan er dan niet tussen. Bij FIFA 18 had ik dit probleem ook al en had ik uiteindelijk een hele rits conditie-items die niet gebruikt waren.

 

Conditie-items voor de selectie die ik zelf kocht kan ik FIFA 18 wel meteen gebruiken, in FIFA 19 nog niet zelf gekocht omdat er nog genoeg binnenkomt via de jumbo-pakketten etc.

 

Is er iemand dit dit herkend en/of de oplossing weet?

 

Gr Nick

Bericht 1 van 5 (1.718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

EA SPORTS FC Team

Hey @nickwester1990,

 

Heb je dit probleem ook in de Web App?

 

Als je naar jouw selectie gaat en op driehoekje drukt hoor je een optie te zien om een selectie item toe te voegen. Krijg je daar de items ook niet te zien?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (1.707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

★★★ Newbie
Hoi Jason,

Net even via de Web App geprobeerd (eerste keer dat ik dit gebruik).

En daar staan de selectie-items er wel tussen.

Is het mogelijk om ze ook zichtbaar te maken op de PS4?
Bericht 3 van 5 (1.703 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

EA SPORTS FC Team

Dat moet te doen zijn op de manier die ik hierboven heb aangegeven, heb je dat al geprobeerd?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (1.699 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT selectie-conditie items niet te gebruiken

★★★ Newbie

Ik heb op de pc hetzelfde. Dus als ik het goed begrijp moet ik de app downloaden en daar conditie toevoegen terwijl ik op de pc speel?

Bericht 5 van 5 (993 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help