FUT loopt continu vast, onbespeelbaar

door Roefuz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT loopt continu vast, onbespeelbaar

★★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 20-02-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:49 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Speel het spel en je zult zien: het is traag als dikke stront. Maar nu toch ook echt écht onbespeelbaar. De game hangt constant vast. Als ik zoek op de transfermarkt, nu ik een spel start (waar ik overigens vanwege 42ms ping nog uit terug wilde trekken, dat ook deed - ik zag de popup met: ‘weet je het zeker?’ En ineens laadt ie alsnog het vervolg scherm en hangt ie nu vast bij het zien van het team van mn tegenstander), gewoon random als je doelstelling de sneltoets gebruikt naar een spelmodus te gaan om die doelstelling vrij te spelen.
Wat gebeurt er? Het spel loopt vast. Kan wachten tot ik een ons weeg.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Er zou eens in servers geinvesteerd kunnen worden ipv in kekke ontwerpjes voor kaartjes

Ik sluit het spel nu voor de 7de keer af deze avond omdat het vastloopt. Het is echt ongelofelijk. Ga niet zeuren dat t aan mn internet ligt, ik heb glasvezel. Fix gewoon je bedrijf man.

 

DAARBOVENOP:

Jullie stellen trots de game te hebben gefixed maar er is werkelijk niets op gelost. Of er duikt ergens anders wel weer een probleem op. Nu kun je stadion items op prijsvergelijken. Maar teamgeeststijlen niet meer. Echt kansloos.

Bericht 1 van 1 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help