FUT Draft tweede helft bug

door Eddie029
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FUT Draft tweede helft bug

★★★ Newbie

Product: FIFA 18
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Eddie029
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Offline Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 3-12-2017 & 4-12-2017
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) +/- 23:00 en 17:25
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door FUT Draft Offline te spelen
Wat gebeurt er? Na het fluitsignaal van de eerste helft start de tweede helft niet. Het hoofdscherm wordt niet zichtbaar en de spelers staan klaar voor de aftrap van de tweede helft echter is er geen bal of ligt die ergens in het veld. Ook loopt de man met het bord met de nummers van de wissels langzaam over het veld heen. Het is dan niet meer mogelijk om terug naar het menu te gaan, het enige wat kan is via de taakmanager van windows fifa 18 afsluiten.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De tweede helft moet normaal starten met de aftrap

Graag zou ik de drafttokens vergoed willen.

Bericht 1 van 2 (966 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FUT Draft tweede helft bug

EA SPORTS FC Team

Je geeft aan dat het probleem 50%-99% van de tijd voorkomt. Ik heb zelf geen problemen ondervonden met de drafts en ben dit probleem ook niet tegen gekomen. 

 

In hoeveel drafts heb je dit probleem gehad?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.053 Weergaven)

Alle reacties

Re: FUT Draft tweede helft bug

EA SPORTS FC Team

Je geeft aan dat het probleem 50%-99% van de tijd voorkomt. Ik heb zelf geen problemen ondervonden met de drafts en ben dit probleem ook niet tegen gekomen. 

 

In hoeveel drafts heb je dit probleem gehad?

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.054 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help