Re: FIFA 20 Manager mode - continu vaststaand beeld

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA 20 Manager mode - continu vaststaand beeld

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? DonRoffa
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Sinds de laatste update blijft het spel continu hangen. In de menu's van de carrière mode, maar ook tijdens de wedstrijden. Doorgaans blijft hij 2 tot 3 seconden hangen tot soms 15 tot 20 seconden voordat ik weer verder kan spelen. Dit gebeurt in toenemende mate en inmiddels zeker een paar keer per minuut
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Vloeiend spel

Het euvel doet zich voor sinds de laatste update 1 a 2 weken geleden. Bij andere spellen ervaar ik geen enkele hinder bij het spelen.

Bericht 1 van 2 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 Manager mode - continu vaststaand beeld

EA SPORTS FC Team

Hey @donroffa,

 

Aangezien je carrière speelt, lijkt het mij niet dat het lag is. Er is wel een algemeen topic over de CM waar spelers rapporteren dat het spel soms bevriest, maar dat is niet voor enkele seconden. er werd aangegeven dat ze echt niets meer kunnen doen behalve het spel afsluiten en verder gaan waar het spel opgeslagen is.

 

Zou je voor mij eens de Xbox volledig af willen sluiten en de stroomkabel minimaal 10 minuten uit het stopcontact willen halen? De Xbox gebruikt nog de powerbrick en het duurt even voordat deze kwijt is van alle stroom.

 

Het is ook mogelijk om de gamertag van de Xbox te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen, maar ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met Microsoft voordat je dit doet zodat je weet of je backups moet maken en welke gegevens je allemaal kwijtraakt. 

 

Laat even weten of het een verbetering geeft. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help