Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

door hans_schilder
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★★★★ Novice

Ik speelde met een hele selectie (inclusief bank) met Ajax-spelers en scoorde, maar dit telde ook niet. Dus kan alleen nog bedenken dat je de badge moet gebruiken die je gratis krijgt met "Scorereeks".

Bericht 11 van 92 (1.699 Weergaven)

FUT 21 Doelstellingen registreerd niet

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik al meerdere vriendschappelijke en rivals wedstrijden gespeeld maar de laatste doelstelling voor de Ajax doelstelling (speel 2 rivals wedstrijden met minimaal 1 ajax speler in de basis terwijl je de Ajax badge gebruikt) en de Brons doeltstelling scoor tenminste 3 keer in vriendschappelijke wedstrijden worden niet geregistreerd. Ik heb de Ajax badge actief, de wedstijden gespeeld en genoeg gescoord maar de teller blijft op 0 

Ook in de doelstelling voor Beckham blijft de teller voor het scoren uit directe vrije trappen op 3/5 staan, terwijl ik al diverse vrije trappen heb binnen geschoten daarna.

Bericht 12 van 92 (1.542 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★★ Novice

Ook de Beckham Beste uitdaging loopt vast op het onderdeel "Scoor direct uit een vrije trap"

De teller blijft bij mij op 3 uit 5 staan ondanks dat ik daarna al meerdere vrije trappen heb binnen geschoten.

Bericht 13 van 92 (1.670 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★★ Novice

Nog steeds niet in orde

Bericht 14 van 92 (1.660 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@Polar9BearIk heb met de gehele Ajax basis gespeeld. Geen succes. Badge die uit de beloning komt ook geprobeerd. Ook geen succes

Bericht 15 van 92 (1.649 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★★★★ Novice

@pdj1966 die doelstelling werkte bij mij wel goed. Ik heb er 5 in 1 wedstrijd gescoord, tegen een vriend online

Bericht 16 van 92 (1.638 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb de tifo gekocht en de daarop volgende doelstelling deed het wel, maar met de batch alles geprobeerd maar niets werkt. Erg klote......

 

Bericht 17 van 92 (1.622 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★ Apprentice

Het is toch belachelijk dat je tifo moet kopen om überhaupt een opdracht te kunnen uitvoeren terwijl als alles het gewoon doet dat je gewoon verder kan. Daarnaast duurt dit wel nu wel heel lang voor dat het opgelost is. TEAMS opdracht is nu ook oneerlijk, aangezien je AJAX opdracht niet af kan maken. EA ga hier eens iets aan doen. Teveel spelers zijn hier de dupe van. Daarnaast loop je nu ook meerdere pakketten mis en XP. Schiet eens op.

Bericht 18 van 92 (1.612 Weergaven)

Doelstelling AJAX kan ik niet voltooien

★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Rickk-94
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 21-12-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 18:29
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Doelstelling van Ajax kan ik niet voltooien. Speel 2 rivals wedstrijden met minstens 1 ajax speler in je startselectie terwijl je de ajax badge gebruikt. Ik heb dit al 5 potjes geprobeerd, maar hij telt er nooit een bij in de doelstellingen
Wat gebeurt er? Doelstelling van Ajax kan ik niet voltooien. Speel 2 rivals wedstrijden met minstens 1 ajax speler in je startselectie terwijl je de ajax badge gebruikt. Ik heb dit al 5 potjes geprobeerd, maar hij telt er nooit een bij in de doelstellingen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De doelstelling zou voltooid moeten zijn

Doelstelling van Ajax kan ik niet voltooien. 'Speel 2 rivals wedstrijden met minstens 1 ajax speler in je startselectie terwijl je de ajax badge gebruikt'. Ik heb dit al 5 potjes geprobeerd, maar hij telt er nooit een bij in de doelstellingen. Ik gebruik meerdere ajax spelers in mijn team en heb de ajax badge geselecteerd. wat nu?

Bericht 19 van 92 (1.558 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★★★★★ Novice
@DannyO1981 Daarom staat Milan ook zo ver voor.....
Bericht 20 van 92 (1.603 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help