Re: Disconnecten na wedstrijd

door VinceNorth
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Disconnecten na wedstrijd

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Smullie00
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Friendlies
Hoe heb je gespeeld? Potje online spelen
Welke versie? Classic Match
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 22/02/2000
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Hee de dag
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? ik word elke keer aan het eind van de wedstrijd (maakt niet uit of iemand opgeeft of dat de wedstrijd uitgespeeld wordt) van FUT af gegooid. Het ligt niet aan mijn connectie of iets dergelijks. Krijg ook geen coins, het telt mee voor mn NV-factor en ik al mijn dingen voor icon swaps tellen niet mee. Hee frustrerend
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Wedstrijd zou normaal afgesloten moeten worden en ik zou mn rewards enzo gewoon moeten krijgen

Nvt

Bericht 1 van 6 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Disconnecten na wedstrijd

★★★ Newbie

Dit heb ik ook, niks werkt ook om het op te lossen

Bericht 2 van 6 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Disconnecten na wedstrijd

Community Manager (retired)

Hey @braclegacy @SmartTheMart ,

 

Het klinkt alsof je bezig was met de icon swaps, Mocht je teveel vriendschappelijke wedstrijden in een korte tijd gestart zijn waar of jij of je tegenstander het spel verlieten na 1 doel of erg kort na het beginnen kan het zijn dat je een tijdelijke time-out hebt die 24 uur duurt. Ik wil je aanraden niet met opzet vriendschappelijke wedstrijden te verlaten na een doelwit en/of er teveel op een rij te starten. Binnen 24 uur zal dit probleem zich vanzelf oplossen zonder verdere consequenties.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 6 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Disconnecten na wedstrijd

★★★ Newbie

Maak uw spel gewoon fatsoenlijk voor ge het uitbrengt want ik heb hetzelfde aan de hand en ben niet geleaved in friendly matches ma ben wel fijn mijn win kwijt en mijn rewards van fut champs heb ik ook niet gekregen

Bericht 4 van 6 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Disconnecten na wedstrijd

Community Manager (retired)

Hey @crazyalbain ,

 
Gebeurt dit in elke wedstrijd of was het een enkele waar je de connectie kwijt raakte?
 
In verband met de Weekend League. Mocht je vorig weekend gespeeld hebben zul je deze rewards morgen ochtend kunnen claimen. Deze komen altijd elke Donderdag ochtend nadat je het weekend gespeeld hebt uit rond dezelfde tijd als de Rivals beloningen.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 6 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Disconnecten na wedstrijd

★★ Novice
@braclegacy Kan je nu na het wachten weer potjes spelen?
Bericht 6 van 6 (239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help