Carrière niet voltooid

door Elzebelz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Carrière niet voltooid

★★★★ Novice

Hallo,

ik heb al 2 keer de carrière ‘ focus zonder vrees ‘ voltooid maar hij blijft op 94 % staan en ontgrendelt het laatste item dus ook niet.

Zie bijgesloten foto, 

Help?! 

Vriendelijke groetjes 

Els

Bericht 1 van 2 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Carrière niet voltooid

EA SPORTS FC Team

Hallo @Elzebelz,

 

Ik heb samen met mijn collega even naar jouw bericht gekeken (ze werkt in de QA afdeling van De Sims Mobile en ze is fantastisch in wat ze doet) en ze heeft dit al eerder gezien.

 

Het probleem loste zichzelf op na een korte periode, dus er bestaat een kans dat het voor jouw nu opgelost is. Mocht dit nou niet zo zijn, geef dan jouw spelers-id die je in De Sims Mobile kunt vinden zodat wij dit verder voor je kunnen onderzoeken Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (454 Weergaven)

Alle reacties

Re: Carrière niet voltooid

EA SPORTS FC Team

Hallo @Elzebelz,

 

Ik heb samen met mijn collega even naar jouw bericht gekeken (ze werkt in de QA afdeling van De Sims Mobile en ze is fantastisch in wat ze doet) en ze heeft dit al eerder gezien.

 

Het probleem loste zichzelf op na een korte periode, dus er bestaat een kans dat het voor jouw nu opgelost is. Mocht dit nou niet zo zijn, geef dan jouw spelers-id die je in De Sims Mobile kunt vinden zodat wij dit verder voor je kunnen onderzoeken Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (455 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help