Re: Carrière loopt vast / penal situatie

door Greg10_1992
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★★★ Apprentice

@EA_Jason ik heb ook last van iets soortgelijks ik heb dat mn spel tijdens het onderhandelen met een speler vast loopt wanneer ik onderhandel met een speler als ie om meer salaris en minder teken bonus vraagt

Bericht 21 van 28 (1.977 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★★★ Newbie

Hier net hetzelfde en zoals eerder al werd aangehaald probleem herhaalt zich vanuit de vorige FIFA’s.

 

je bent aan het scrollen op de transfermarkt en wilt terug naar hoofdmenu = scherm blijft staan en niets werkt meer behalve de PS knop.

 

je wil onderhandelen met een speler = idem dito

 

je wil een wedstrijd opstarten = idem dito

 

je sluit je wedstrijd af = idem dito.

 

je sluit af met de PS knop en je start opnieuw op. Je kan enkele minuten opnieuw spelen nadien hetzelfde probleem!

 

heel frustrerend!!!

Bericht 22 van 28 (1.946 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★ Novice
@Greg10_1992 Ik heb exact hetzelfde! Al sinds Fifa 20 is dit een probleem bij mij. Maar pas sinds kort is het echt om de 15 minuten spelen dat het blijft vaststeken. Zeer frustrerend inderdaad als je eigenlijk je 70 euro hebt betaald enkel en alleen om CM te spelen. Dat is 70 euro dat eigenlijk weggegooid is, want ik zei het al dit is al van Fifa 20 bij mij. Dus ik weet niet goed. Dit kan misschien pas gefixt worden tegen Fifa 35 aangezien FUT het enige is dat hun boeit Frown
Bericht 23 van 28 (1.922 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★ Newbie

Ik heb ook precies de zelfde problemen, ik heb alle delen sinds fifa 98 op diverse systemen en heb er vaker last van gehad maar nog nooit zo extreem als in fifa 21 op de ps4.

Het spel loopt constant vast in verschillende menu's van carrière modus.

Het is gewoon niet fatsoenlijk te spelen, ik ga dus zeker geen €60 meer betalen voor een nieuw deel.

Bericht 24 van 28 (1.887 Weergaven)

Re: Fifa Carriere modus loopt vast

★★★ Newbie

U zegt problemen met freeze te hebben in carrière, ik heb lange tijd fifa 16 gespeeld, tot zelfs 10 seizoenen lang. Rond seizoen 3 a 4 plots een money bug gehad waardoor ik plots paar 100 miljoen cash had en game freezde wat later na deze save. Opgelost door spelers duur betaalde contracten aan te bieden zodat geld minderde, 5 a 10 contracten later kon ik doorspelen. Rond seizoen 9 een enorme freeze gehad, kon echt niet meer verder, volgens forums helemaal opnieuw beginnen. Toch gelukt hier uit te geraken door alle jeugdstaf te verwijderen, budget aan te passen en nog enkele handelingen ik had letterlijk alles aangepast, plots kon ik toch gewoon weer door, ik ben vrij zeker dat het het jeugdstaf ofwel scoutteam was die allemaal 5 sterren hadden waardoor ik niet verder kon. Misschien is deze onoplosbare freeze ook daardoor? Probeer eens zoveel mogelijk te deleten en daarna door te gaan waar het anders vast blijft hangen. Grtz

Bericht 25 van 28 (1.743 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Carriere modus loopt vast

★★★ Newbie

idd ik herken je probleem heb ook de zelfde gedoe na 3 cariere jaartjes soort van loopt i vast en steeds bij transfer periode bij 9:00 resterend kappt irritand en zonde voor me geld dat ik zo een troep game heb gehaald want dit is echt dom en onzin 

Bericht 26 van 28 (1.687 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★ Newbie

Heb helemaal het zelfde speel nu al 3 seizoenen ingame en nu opeens loopt de zomer mercato periode iedere keer vast

Bericht 27 van 28 (1.646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 Carrière loopt steeds vast.

★★★ Newbie

Dit heb ik precies t zelfde maar niets helpt

Bericht 28 van 28 (1.583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help