Re: Fifa Carriere modus loopt vast

door JAR95
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa Carriere modus loopt vast

EA SPORTS FC Team

Hey @patrick6221,

 

Het beste dat je kunt doen is mij zo veel mogelijk informatie geven over waar en wanneer dit voorkomt. Geef ook aan waar je op speelt, welke stappen je hiervoor doet, etc.

 

Als je een video hiervan kunt opnemen en met mij kunt delen (uploaden via YouTube/Streamable/imgur/etc.etc.) waarin te zien is wat je deed en waar het vast liep zal enorm helpen. 

 

Ik blijf het aankaarten en ik blijf de voorbeelden doorgeven en hoe meer informatie wij hebben, hoe beter. Zelf voor de lurkers onder ons, laat ook even een reactie achter zodat ik aan kan tonen hoeveel mensen hier last van hebben.

Jason.png
Bericht 11 van 28 (2.024 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

FIFA 21 loopt vast

★ Novice

Het spel loopt telkens vast, tijdens contract onderhandelingen, door transferlijst scrollen en af en toe tijdens spel zelf in carrière modus

Bericht 12 van 28 (2.068 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 21 loopt vast

★★★★★ Expert
Controleer dat je computer voldoet aan de systeemeisen van het spel en Repareer deze via de Origin cliënt, @ray84_hoek.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/fifa/fifa-21#store-page-section-requirements

Hoe je de cache van de Origin cliënt leegmaakt: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Plaats je DxDiag informatie opgeslagen in een teksbestand bij je reactie: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028644/windows-open-and-run-dxdiagexe


Groetjes.
Bericht 13 van 28 (2.042 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Carrière loopt vast

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Justreal
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Loopt vast tijdens carrière in elke fase. Tijdens een wedstrijd, transfers, scouten, team management etc
Wat gebeurt er? Loopt volledig vast en fifa reageert niet meer. PlayStation reageert nog wel gewoon
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Door kunnen spelen

carrière loopt iedere keer vast. 
Gebeurd in verschillende fases van het spel 

Bericht 14 van 28 (1.998 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast

★★ Apprentice
@010feyenoord010 https://answers.ea.com/t5/Bugrapporten/Carriere-loopt-vast-penal-situatie/m-p/9686112#M530
Hier allemaal mensen met hetzelfde probleem. Deel het hier ook eens, dan zijn we hopelijk met genoeg mensen, zodat EA er eindelijk iets aan doet!
Bericht 15 van 28 (1.984 Weergaven)

Re: Fifa Carriere modus loopt vast

★★ Apprentice
@EA_Jason Hi Jason,
Ik heb het ondertussen weer 5 keer voorgehad op een klein uur tijd... Het is echt frustrerend aan het worden... Zal hier eigenlijk ooit iets aan gedaan worden, want dit is nu al de tweede FIFA op rij met exact hetzelfde probleem. Als er problemen zijn met FUT, staat EA meteen klaar want zie dat ze geld verliezen op fifapunten...
Maar voor carrière mode, die nog steeds enorm geliefd is, worden de spelers gewoon in de kou gelaten.

Maar zoals je gevraagd hebt, opnieuw een video van zojuist. Je zal zien dat ik het spel nog maar 5 minuten geopend had en het probleem zich alweer voordeed... https://youtu.be/1X3ew3333Yg

Bericht 16 van 28 (2.005 Weergaven)

Re: Fifa Carriere modus loopt vast

★★ Apprentice

Oh ja. Je ziet ook dat de kledij van de coaches, net als gezichten niet kloppen. Ik heb deze carrière trouwens vandaag pas begonnen, heb al zonder internet gespeeld in het filmpje met internet gezien het toch niet hielp, heb de save gewoon de naam gegeven die het spel zelf gaf. 

Bericht 17 van 28 (2.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

★★★ Novice

@EA_Jason al mijn specs zijn hetzelfde als de starter van de thread. Ik ben al 2 dagen bezig met het afronden van de deadlinedag van de transferperiode, omdat het constant vastloopt tijdens de onderhandelingen, omdat er geen knoppen verschijnen of in de menu's zelf omdat de knoppen het opeens niet meer doen. Op deze manier kan ik de carrière modus niet eens spelen. En voor iemand die geen FUT speelt is er dan helemaal niks aan het spel. Ik kan niet beschrijven hoe frustrerend dit is. Vooral omdat dit bij Fifa 20 ook al een probleem was. Zoveel geld betaald voor precies hetzelfde kapotte spel.

 

Bericht 18 van 28 (1.987 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast / penal situatie

EA SPORTS FC Team
@KalylNoryn Hoi hoi,

Dit topic gaat specifiek om het probleem met penalties en handsballen. Naar mijn weten is dit al opgelost in een vorige update. Als je last hebt van CM dat vastloopt, laat dan een reactie achter in het juiste topic.
Jason.png
Bericht 19 van 28 (1.979 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 21 loopt vast

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Bij mij ook van hetzelfde. Was bij fifa 20 ook bij carrière constant.. Op ps4

Juist 2 wedstrijden gespeeld en het zelfde probleem weer

 

 

Bericht 20 van 28 (1.994 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help