Re: Carriere bug

door iwanmarcelo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Carriere bug

★★★ Newbie

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? iwanmarcelo
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Carriere spelen
Wat gebeurt er? Spelers onder 30 jaar oud nemen af in overall, trainingen zorgen niet meer dat spelers beter worden
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Deze speler zouden gelijk moeten blijven of beter worden in overall

Beste EA,

 

De carrière bug waarbij spelers in overall dalen die niet boven de 30 jaar oud zijn zit al een maand in de game. Ik heb al weken geleden een mail gestuurd waar ik nooit antwoord op heb gekregen. Vervolgens bel ik naar EA en krijg ik iemand aan de telefoon die alleen weet dat het probleem er is maar niet of eraan gewerkt wordt en al helemaal niet wanneer het gemaakt wordt. Daarnaast kan ik ook op geen enkele manier contact krijgen met mensen die hier meer over weten volgens de klantenservice. Dit is toch te gek voor woorden dat jullie een update uitbrengen die de game voor zo veel mensen verpest en er een maand later nog helemaal niks duidelijk is over een oplossing. Wij hebben als betalende klanten toch wel recht op iets meer duidelijkheid, het is niet dat dit een of ander bèta product is van een nieuwe gameontwikkelaar maar een multinational die al jaren games wereldwijd verkoopt. Je mag toch wel wat meer professionaliteit van een bedrijf van die grootte verwachten. Dus ik zou graag wat meer duidelijkheid willen over de situatie.

Bericht 1 van 4 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Carriere bug

EA SPORTS FC Team

Hey @iwanmarcelo,

 

De enige informatie die ik heb is dat het opgelost wordt in een patch en de volgende patch komt voor het einde van januari.

 

https://twitter.com/EACoreySA/status/1085343158672740353

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (254 Weergaven)

Alle reacties

Re: Carriere bug

EA SPORTS FC Team

Hey @iwanmarcelo,

 

De enige informatie die ik heb is dat het opgelost wordt in een patch en de volgende patch komt voor het einde van januari.

 

https://twitter.com/EACoreySA/status/1085343158672740353

Jason.png
Bericht 2 van 4 (255 Weergaven)

Re: Carriere bug

★★★ Newbie
Oke dankje dat is wat ik wilde weten. De oplossing vinden heeft wel erg lang geduurd maar beter laat dan nooit
Bericht 3 van 4 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carriere bug

EA SPORTS FC Team

Klopt, maar dat kwam door de feestdagen die ertussen zaten.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help