CAM naar CM niet te pakken

door Di-Marco85
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

CAM naar CM niet te pakken

★ Apprentice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Crazy_Miner14
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 2/1/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 16:00 uur
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Transfermarkt - Verbruiksitems - Positieaanpassingen - CAM naar CM
Wat gebeurt er? Alles wat er op staat gaat binnen een seconde voor de volle prijs weg, maar dan echt ALLEMAAL!!! Alle items! Wat in de verkoop staat met een startprijs van 150 tot max 4900 en een eindprijs van altijd de maximale 5000 is binnen seconde voor 5000 coins verkocht, wat ik ook doe of probeer.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Eerlijker bieden, meerdere items aanbieden, bug oplossen

Alles wat er op staat gaat binnen een seconde voor de volle prijs weg, maar dan echt ALLEMAAL!!! Alle items!
Wat in de verkoop staat met een startprijs van 150 tot max 4900 en een eindprijs van altijd de maximale 5000 is binnen seconde voor 5000 coins verkocht, wat ik ook doe of probeer.

Of er is een speler actief die alle items opkoopt met de snelheid van het licht, of er zit een enorme bug in.
Aangaande de blunders die EA gemaakt heeft in seizoen 2 (Ajax Battles die het niet doen, Week 6; Brons waar iedereen moeite mee had) neem ik aan dat het een bug betreft.

Ik heb 2 spelers die ik van CAM naar CM wil hebben om de teamgeest zodoende te verhogen en in Rivals meer kans te maken.
Dit laat EA op deze manier niet toe. Waardoor ik met 2 spelers zit van redelijk niveau, die ik heel graag wilde hebben, welke ik nu net zo goed niet kan gebruiken.

Bericht 1 van 3 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CAM naar CM niet te pakken

★ Apprentice
@Di-Marco85 Opnieuw speelt dit probleem op, zelfs als ik zeg dat ik er de volle mep voor wil betalen is het item uitverkocht als ik klik op 'direct kopen'.

Op deze manier kan de teamgeest nooit op de volle 100% staan. Bedankt EA voor het laten bestaan van dit probleem, hier niet op reageren en er niets aan te doen!
Bericht 2 van 3 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CAM naar CM niet te pakken

★★★★★ Novice

Ik heb ook het zelfde probleem wat een drama zeg dit slaat helemaal nergens op heel het spel gaat naar zijn godverdomme hoe verpest je iets maak die kaarten goed kopen of ect ik denk dat ik 23 ook niet ga halen 1 geld klopperij dit

Bericht 3 van 3 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help