Bug in Fifa 19 carriere

door dboot1995
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? DAB_02
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij team management in speltype carriere manager
Wat gebeurt er? Zie foto die is toegevoegd
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Het normale scherm dat je je team aan kan passen

Ik was begonnen met het speltype carriere manager(team Arsenal). Op deadline wilde ik een gekochte speler in mijn basis 11 zetten. Toen ik onder het kopje ‘TEAM’ mijn team management dus wilde openen zag ik het beeld dat te zien is op de foto die is toegevoegd. Wat is dit precies voor probleem? Ik heb het in 15 jaar Fifa nog nooit gezien. Hopelijk op deze manier genoeg informatie te hebben gegeven over de bug.

Bericht 1 van 15 (1.441 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie

Je moet via je inbox proberen om bij je team formulieren te komen en daarin een team formulier importeren van een andere club, ook kan het helpen als je je snelle wissels verwijderd. Bij mij heeft het geholpen bij een ander team formulier te importeren

In thread bekijken

Bericht 7 van 15 (1.310 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie

Als ik een wedstrijd start en vervolgens tijdens de wedstrijd wil wisselen. Ga ik dus naar het team management. Nu ziet het er wel normaal uit. Dan klik ik een speler aan om te wisselen en klik dan op een andere speler die ik op die positie wil hebben. Als ik dat doe gebeurt er niks. De spelers wisselen niet. Vervolgens wil ik weer verder met de wedstrijd. Druk ik op rondje, vervolgens gebeurt er niks. Ik kom niet meer uit het menu. Zie ook foto die is toegevoegd.

Bericht 2 van 15 (1.422 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb gehoord dat je dan je voorgestelde wissels moet verwijderen, heb dus nieuwe carrière opgestart maar weet nog niet of het heeft geholpen.
Bericht 3 van 15 (1.385 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb al aantal dagen hetzelfde probleem op Xbox One en als ik voor de wedstrijd mijn team wil managen staat er undefined.

Bericht 4 van 15 (1.370 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

Bericht 5 van 15 (1.349 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Bedankt voor het melden, ik ben het op dit moment aan het onderzoeken.

 

Hebben jullie dit probleem nog steeds? Zo ja, dan zie ik graag de volgende informatie van jullie:

 

Systeem:

Gebruikersnaam:

Datum en tijd: 

 

Op deze manier heeft de studio genoeg informatie om dit verder te onderzoeken.

 

@dboot1995 @voorde95 @fredkajfred @samraymakers

Jason.png
Bericht 6 van 15 (1.319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★ Newbie

Je moet via je inbox proberen om bij je team formulieren te komen en daarin een team formulier importeren van een andere club, ook kan het helpen als je je snelle wissels verwijderd. Bij mij heeft het geholpen bij een ander team formulier te importeren

Bericht 7 van 15 (1.311 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★★★ Newbie
Dit werkt bij mij ook. Wel super raar dat ik ineens middenin seizoen 2 dit probleem krijg.
En onwijs irritant dat ik nu expres rood moest pakken om via de mailbox naar teammanagement te kunnen. Ook irritant is dat al je wedstrijdplannen weer kwijt zijn.

Kom op EA wat een flut stabiliteit leveren jullie met FIFA 19! Iets scherper werken allemaal! En kom met fixes!
Bericht 8 van 15 (1.278 Weergaven)

Re: Bug in Fifa 19 carriere

EA SPORTS FC Team

@88KR We gaan ermee aan de slag!

Jason.png
Bericht 9 van 15 (1.271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug in Fifa 19 carriere

★★★★★ Newbie

Hallo Jason,

 

Ik heb dit probleem ook. Kunnen jullie dit oplossen? Ik hoor graag een reactie van je

 

Systeem: Playstation 4

Gebruikersnaam: RemcoL1010

Datum en tijd: 26 okt 2019

 

Bericht 10 van 15 (1.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help