Bug bij het bieden

door kaspze
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bug bij het bieden

★★ Novice

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Kasperv1998
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Transfermarkt
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 04/25/2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 15:21:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? /
Wat gebeurt er? Ik bood 240.000 op 87 Robertson. Hij is ongeveer 250.000 waard. Ik werd overboden door een bod van 241.000 dus ik typ 242.000 in om opnieuw te bieden en klik op 'bieden'. Net op dat moment bied iemand anders ( vermoedelijk een vriend van de verkoper) 598.000 waardoor op het moment dat ik op bieden duw, mijn bod verandert naar 599.000 en automatisch geplaatst wordt. Ik ben op 1 slag 350k verloren en dat is heel, heel zuur. Ik heb al met Fin gebeld en die vertelde me dat ik een topic moest maken en het melden. Ik moest ook Jason taggen in de hoop hij er iets mee kan. Ik heb een foto van de koop indien nodig. Vriendelijke groeten Kasper
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? /

Ik bood 240.000 op 87 Robertson. Hij is ongeveer 250.000 waard. Ik werd overboden door een bod van 241.000 dus ik typ 242.000 in om opnieuw te bieden en klik op 'bieden'. Net op dat moment bied iemand anders ( vermoedelijk een vriend van de verkoper) 598.000 waardoor op het moment dat ik op bieden duw, mijn bod verandert naar 599.000 en automatisch geplaatst wordt. Ik ben op 1 slag 350k verloren en dat is heel, heel zuur. Ik heb al met Fin gebeld en die vertelde me dat ik een topic moest maken en het melden. Ik moest ook Jason taggen in de hoop hij er iets mee kan.

Ik heb een foto van de koop indien nodig.

Vriendelijke groeten
Kasper

Bericht 1 van 4 (596 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bug bij het bieden

EA SPORTS FC Team

Hey @kaspze,

 

Bedankt voor jouw topic.

 

Dat is inderdaad wel zuur, maar ik denk niet dat dit zozeer een bug is. Wanneer er iemand ander meer biedt dan jij en als je precies op de bieden knop drukt wanneer de prijs omhoog gaat, dan gaat jouw bod ook omhoog.

 

Het is dus belangrijk dat je goed kijkt wat de prijs is voordat je op bieden klikt en helaas kunnen we hier niets aan veranderen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (539 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bug bij het bieden

EA SPORTS FC Team

Hey @kaspze,

 

Bedankt voor jouw topic.

 

Dat is inderdaad wel zuur, maar ik denk niet dat dit zozeer een bug is. Wanneer er iemand ander meer biedt dan jij en als je precies op de bieden knop drukt wanneer de prijs omhoog gaat, dan gaat jouw bod ook omhoog.

 

Het is dus belangrijk dat je goed kijkt wat de prijs is voordat je op bieden klikt en helaas kunnen we hier niets aan veranderen. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (540 Weergaven)

Re: Bug bij het bieden

★★★ Newbie

Ik had het zelfde maar plots stond hij op koop nu ipv van bieden terwijl ik nergens op drukte kan ik op een manier mijn geld terug krijgen 

Bericht 3 van 4 (500 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug bij het bieden

EA SPORTS FC Team
@HiHa17 Misschien dat iemand net onder de koop nu prijs had geboden, het is voor ons niet mogelijk om aankopen op de transfermarkt ongedaan te maken.
Jason.png
Bericht 4 van 4 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help