[Bekend probleem] Onder 23 spelers tellen niet voor de doelstelling

door xM1K3xT0MMYx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Bekend probleem] Onder 23 spelers tellen niet voor de doelstelling

[ Bewerkt ]
★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Holyapplejuicy
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 02-06-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00 AM
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? If you play rivals for the challenges it dont count when you score with a 023 team. I have 6 players from 023
Wat gebeurt er? If you play rivals for the challenges it dont count when you score with a 023 team. I have 6 players from 023
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Going up

Product: FIFA 21
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Holyapplejuicy
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 02-06-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00 AM
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? If you play rivals for the challenges it dont count when you score with a 023 team. I have 6 players from 023
Wat gebeurt er? If you play rivals for the challenges it dont count when you score with a 023 team. I have 6 players from 023
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Going up

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Holyapplejuicy
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 02/06/2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) ---
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? If you play the rivals for the challenge under 23 you can't complet even if you have 6 players from what they saying.
Wat gebeurt er? Nothing doesnt count up
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? My challenges need to ho up

Bericht 4 van 16 (1.646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Under 23 spelers doesnt work

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Er lijkt een probleem te zin dat de onder 23 spelers doelstelling niet lijkt te tellen als je wel met de juiste spelers speelt. Hier wordt naar gekeken. Hieronder staan de laatste updates over dit gerapporteerde probleem.

 

Update 10 Feb 2021

 

Een mogelijk workaround is het gebruik van van 7 onder 23 spelers terwijl we verder onderzoeken.

 

Het is ook mogelijk dat bepaalde specialize spelers (niet-gouden) spelers niet mee tellen. Kunnen jullie kijken of de doelstelling wel telt als je alleen gouden spelers gebruikt en/of 7 spelers gebruikt in plaats van 6 als je genoeg spelers bezit hiervoor?

 

 

Mocht dit het probleem niet oplossen zouden jullie dan een lijst kunnen maken van de opstelling waar je mee speelt en de versie van deze speler? Dank je wel!

 

Update 8 Feb 2021

 

Ik heb een update gekregen dat hier naar gekeken wordt. Ik heb dit bericht als oplossing gemarkeerd zodat hij bovenaan de discussie staat en goed te vinden is voor iedereen.

 

Ik zal dit bericht aanpassen als ik meer hoor.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 16 (1.579 Weergaven)

Alle reacties

Doelstelling spelers o23

★★★★★ Novice

In de nieuwe doelstelling van wedstrijden spelen met minimaal 6 spelers o23, werkt niet!

heb gespeeld met malen, Gravenberch, gakpo, traore(Ajax), van de berg en kudus, allemaal jonger dan 23 jaar.

gespeeld op prof in Squad battle, maar wordt niks geteld!

wat doe ik verkeerd?

Bericht 1 van 16 (1.475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Doelstelling spelers o23

★★★★★ Expert
Aangezien dit onderwerp niets te maken heeft met een technische probleem over Origin, @hans_schilder, maar eerder met FIFA. Hun forumtak begint hier https://answers.ea.com/t5/FIFA/ct-p/fifa-nl
Mogelijk vind je hier een antwoord.

Groetjes.
Bericht 2 van 16 (1.470 Weergaven)

Team onder 23 glitch

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik speelde vandaag een squad battles wedstrijd voor de o23 obj. In mijn basisopstelling moest ik 6 spelers van 23 of daaronder hebben om aan de vereiste te voldoen. 

 

Ik had in mijn basis:

1. Mbappe, gold 90 rated

2. Joe Gomez, gold 83 rated

3. Aouar, gold 81 rated

4. Koopmeiners, fut champs 84 rated

5. Gravenberch, storyline 82 rated

6. Jonathan David, gold 77 rated

 

Deze 6 spelers zijn allemaal 23 oflf daaronder.

Toch toen ik de wedstrijd had voltooit en gewonnen op het juiste niveau, had ik geen progressie gemaakt in de doelstellingen.

 

Hoe kan dit?

Bericht 3 van 16 (1.618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Under 23 spelers doesnt work

★★★ Newbie
@xM1K3xT0MMYx same problem... Had 3 wins and it didn't count it
Bericht 5 van 16 (1.633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Under 23 spelers doesnt work

★ Novice

Still not fixed...

Bericht 6 van 16 (1.621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

O23 objective

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 7-2-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Een o23 squad maken voor objectives lukt niet. Ik heb 8 spelers van o23, uit de lijst van EA, in mn squad en al win ik 10-0 op niveau PROF op squad battles blijven alle objectives op 0 staan.
Wat gebeurt er? Ik had een squad gemaakt met diaby, mbappe, gravenberch, upamecano, lafont, dagba, todibo en aouar en de objectives gaan niet vooruit. Zie ook de foto.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou gewoon mn objectives moeten kunnen behalen.

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 7-2-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Een o23 squad maken voor objectives lukt niet. Ik heb 8 spelers van o23, uit de lijst van EA, in mn squad en al win ik 10-0 op niveau PROF op squad battles blijven alle objectives op 0 staan.
Wat gebeurt er? Ik had een squad gemaakt met diaby, mbappe, gravenberch, upamecano, lafont, dagba, todibo en aouar en de objectives gaan niet vooruit. Zie ook de foto.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou gewoon mn objectives moeten kunnen behalen.

Bericht 7 van 16 (1.621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Toekomst Van Voetbal doelstelling doen het niet

★★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Dylan_Adrianus18
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 02/07/2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 19:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij doelstellingen: toekomst van voetbal
Wat gebeurt er? De doelstellingen: toekomst van voetbal worden niet mee geteld als je deze behaald. Ik heb 6 spelers van onder de 23 en win op prof. Ik moest nog 1 win halen, alleen de laatste wedstrijd die ik moest winnen heeft hij tot 2x toe niet mee geteld. Dit is een fout en zou verholpen moeten worden.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Hij zou de wedstrijd moeten tellen zodat je rewards kunt unlocken

N.v.t.

Bericht 8 van 16 (1.605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Under 23 spelers doesnt work

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Er lijkt een probleem te zin dat de onder 23 spelers doelstelling niet lijkt te tellen als je wel met de juiste spelers speelt. Hier wordt naar gekeken. Hieronder staan de laatste updates over dit gerapporteerde probleem.

 

Update 10 Feb 2021

 

Een mogelijk workaround is het gebruik van van 7 onder 23 spelers terwijl we verder onderzoeken.

 

Het is ook mogelijk dat bepaalde specialize spelers (niet-gouden) spelers niet mee tellen. Kunnen jullie kijken of de doelstelling wel telt als je alleen gouden spelers gebruikt en/of 7 spelers gebruikt in plaats van 6 als je genoeg spelers bezit hiervoor?

 

 

Mocht dit het probleem niet oplossen zouden jullie dan een lijst kunnen maken van de opstelling waar je mee speelt en de versie van deze speler? Dank je wel!

 

Update 8 Feb 2021

 

Ik heb een update gekregen dat hier naar gekeken wordt. Ik heb dit bericht als oplossing gemarkeerd zodat hij bovenaan de discussie staat en goed te vinden is voor iedereen.

 

Ik zal dit bericht aanpassen als ik meer hoor.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 9 van 16 (1.580 Weergaven)

beloning doelstelling niet gekregen

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? snellesouf
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 8-2-21
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? een potje spelen
Wat gebeurt er? tijdens het spelen van de doelstelling : toekomst van voetbal kwam ik er achter dat ondanks ik met 6 onder23 spelers mijn potjes in rivals speel , scoor en assists geef de doelstelling niet word behaald.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? graag zie ik mijn Rewards alsnog tegemoed komen bed

zie hierboven .'e

Bericht 10 van 16 (1.489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help