Re: Battlefield V laadscherm loopt vast

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield V laadscherm loopt vast

★ Novice

Product: Battlefield V
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Spel Menu
In welk menu was je toen de bug voorkwam? Multiplayer browser
Selecteer jouw regio Noord-Amerika
Op welke server gebeurde dit? -
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 28-06-2019
Omschrijf kort je bug: Loopt vast bij laadscherm.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door een spel op te starten?
Wat gebeurt er? Hij loopt vast. Rondje rechtsboven in ook. Gebeurd helemaal niks meer.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat je in een match komt. Hij vindt een map maar je komt nooit in actie.

Ik kom niet eens in een match. De game loopt vast in het laadscherm nadat je een match zoekt. Ik heb al een power cycle gedaan, stroom eraf voor 10 minuten en de game verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar ik blijf het probleem houden. Met andere games geen problemen, mijn internetverbinding heeft ook geen issues. Router is ook nog eens gereset. Probleem blijft. Iemand de oplossing?

Bericht 1 van 2 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield V laadscherm loopt vast

EA SPORTS FC Team

Je kunt voor de zekerheid op de Xbox een Alternate MAC address instellen en de DNS instellingen van Google gebruiken.

 

Mocht dat ook niet lukken, dan kan je nog jouw Gamertag van de Xbox verwijderen en hem daarna opnieuw erop zetten (vergeet niet om eerst een backup te maken).

 

Lukt het nog niet? Stel dan een vast IP adres in, gebruik een LAN kabel en voer dat IP adres in bij de DMZ modus op jouw router:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help