Re: Battlefield 5 crash na update

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 5 crash na update

★★★★★ Newbie

Product: Battlefield V
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER
Voer de grote van het geheugen in GB in 931GB
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Spel Menu
In welk menu was je toen de bug voorkwam? Ik startte het spel op
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? Europa
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 12-05-2020 13:00
Omschrijf kort je bug: Ik start het spel op en het crasht meteen
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door het spel op te starten
Wat gebeurt er? het eerste Battlefield 5 beeld verschijnt en de game crasht
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? de game moet normaal kunnen opstarten zoals voor de update

geen verdere opmerkingen 

Bericht 1 van 4 (1.172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 5 crash na update

★★★★★ Newbie

Heyyy @EA_Jason 

ik probeerde die DxDiag in eerste instantie erin te pleuren maar hij was te lang voor een of andere reden

In ieder geval verzeker ik je dat t zeker niet aan de systeemvereisten ligt, dit ding is gloednieuw, heeft een mooie videokaart, een intel i7 en runt vrijwel al mn games op ultra.

Ik heb na een paar uurtjes koekeloeren het probleem weten te achterhalen en weten op te lossen, schijnbaar ging er iets niet zo goed bij de update en was dat de oorzaak dat de game dr niet echt zin in had om op te starten.

uiteindelijk heb k via origin op de “repareer” knop gedrukt en t systeem dr ff naar laten kijken, na ff wachten was het herstelgedoe compleet en startte battlefield 5 gewoon weer keurig netjes op.

alsnog bedankt voor je hulp,

~plasjewater

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.149 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 5 crash na update

EA SPORTS FC Team

Hey @plasjewater,

 

Vaak is dit een indicatie dat de PC niet aan de systeemvereisten voldoet, maar een RTX 2070 zou wel voldoende moeten zijn Wink

 

Zou je voor mij willen kijken bij de instellingen van NVIDIA of je BFV wel opstart met deze videokaart en niet met de onboard chip op het moederbord? 

 

Daarnaast zie ik graag ook een DxDiag van je om alles even na te kijken.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 crash na update

★★★★★ Newbie

Heyyy @EA_Jason 

ik probeerde die DxDiag in eerste instantie erin te pleuren maar hij was te lang voor een of andere reden

In ieder geval verzeker ik je dat t zeker niet aan de systeemvereisten ligt, dit ding is gloednieuw, heeft een mooie videokaart, een intel i7 en runt vrijwel al mn games op ultra.

Ik heb na een paar uurtjes koekeloeren het probleem weten te achterhalen en weten op te lossen, schijnbaar ging er iets niet zo goed bij de update en was dat de oorzaak dat de game dr niet echt zin in had om op te starten.

uiteindelijk heb k via origin op de “repareer” knop gedrukt en t systeem dr ff naar laten kijken, na ff wachten was het herstelgedoe compleet en startte battlefield 5 gewoon weer keurig netjes op.

alsnog bedankt voor je hulp,

~plasjewater

Bericht 3 van 4 (1.150 Weergaven)

Re: Battlefield 5 crash na update

EA SPORTS FC Team

Je kunt de DxDiag ook als .txt bestand uploaden, dat zou wel moeten werken.

 

Mar de repareer knop in Origin werkte dus? Perfect, zo simpel kan het dus zijn :D

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.128 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help