[AFGESLOTEN] Geen rode spelers bij fut champions rewards

door jrietberg99
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

[AFGESLOTEN] Geen rode spelers bij fut champions rewards

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Jrietberg99
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28-01-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:40
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Weet ik niet
Wat gebeurt er? Ik opende mijn fut champions rewards (fut champions spelers keuze) en ik kreeg normale goude spelers.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dit zouden rode spelers moeten zijn van het huidige totw.

Zie bijlage

Bericht 21 van 174 (2.539 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen rode spelers bij fut champions rewards

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Dit is de megathread in verband met een probleem dat plaats vond op donderdag 28 januari 2021 waar de Weekend League beloningen in plaats van de Rode Team van de Week spelers normale goude spelers aanboden.

 

Laatste Update 04/02/2021:

 

Het game team mij laten weten dat ze alle vervangende packs van mensen die getroffen waren door dit probleem opgestuurd hebben. Dit is inclusief de Silver 1 spelers die iets later uitgestuurd werden. Dit betekent dat er verder geen vervangende packs meer uitgestuurd zullen worden. Deze zullen ook niet toegevoegd kunnen worden door de helpdesk.

 

Mocht er iets aan de situatie veranderen zal ik jullie zeker op de hoogte stellen en mocht het nodig zijn zal ik om meer informatie vragen via de post op de voorpagina maar op het moment is dit probleem gemarkeerd als opgelost. 

 

Update 29/01/2021:

 

Dit probleem zal zich niet meer voor doen voor spelers die hun pack nog niet geopend hebben en je kunt nu veilig jouw pack openen als je dit nog niet gedaan hebt.

 

Spelers die de packs al geopend hebben en een gouden speler hebben gekregen zullen een vervangende pack krijgen. Deze pack kun je vinden in de store en kan mogelijk alleen via de console gevonden worden en niet op de app. Mocht je deze nog niet hebben kan het zijn dat je eerst even op de console in moet loggen in plaats van op de app.

 

De niet-rode spelers die uit de verkeerde pack kwamen mag je uiteraard houden maar zullen niet kwalificeren voor de TOTY. Dit betekent dat mocht je een TOTY speler gepacked hebben uit de verkeerde pack en hij is gouden zal deze niet veranderen wegens de foute pack inhoud.

 

Bedankt allemaal voor jullie medewerking bij dit onderzoek!

 

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 40 van 174 (3.365 Weergaven)

Alle reacties

Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? PatrickN67210318
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28-01-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:01 Ur
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? In plaats van FUT Champions Cards kan ik enkel kiezen uit Zeldzame Gold Cards, klopt dat? En wordt dit nog herstelt?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou moeten kiezen uit 2x3 FUT Champions Cards

Beste, 

 

Vanochtend heb ik uit de FUT Champions rewards alleen kunnen kiezen uit Regular Gold spelers ipv FUT Champions player pick. 

Wordt dit nog herstelt? 

 

Mvg, 

 

 

Bericht 1 van 174 (2.601 Weergaven)

Re: Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★★ Novice

Dit is mij ook overkomen, hoe word dit hersteld?

Bericht 2 van 174 (2.583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fut Champs spelerskeuze

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? noeldekkerps
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28/01/2001
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Weet ik niet
Wat gebeurt er? Ik heb goud 2 behaald bij Fut Champs en ipv rode player picks heb ik normale zeldzame gouden kaarten gekregen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou 2x 1 uit de 4 rode player picks moeten krijgen, maar dit is niet gebeurt

Beste,

 

Op donderdag 28-01 om 09:00 heb ik mijn fut champs rewards geopend en daaruit bleek dat ik twee normale gouden kaarten kreeg ipv rode spelerskeuzes. Ik hoop echt dat dit nog gefixt kan worden.

 

mvg,

Noël

Bericht 3 van 174 (2.490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut Champions reward players pick

★★★ Newbie

ik heb dit inderdaad nu ook 

Bericht 4 van 174 (2.185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★★★ Newbie

ik heb het zellde gehad iemand al idee hoe het wordt opgelost ?

Bericht 5 van 174 (2.569 Weergaven)

Re: Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★★★★★ Novice

Dit is ook bij mij gebeurt. Hoe gaan wij die fut champions-spelers krijgen ?

Bericht 6 van 174 (2.568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

verkeerde weekenleugue rewards

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Milanoperres2009
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28-01-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:05
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? bij het open van mijn weekendleugue rewards kreeg ik twee normaal gouden player picks. Terwijl ik twee player keuzes zou horen te hebben ontvangen van de team of the week.
Wat gebeurt er? na het openen kreeg ik twee maal de keuzen van twee normale gouden spelers ipv twee keuzes voor team of the week spelers
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? ik hoor twee speler keuzes te ontvangen van de huidge team of the week

Beste 

 

ik heb 14 wins behaald met de afgelopen weekenleugue en heb zojuist mijn rewards mogen ontvangen, echter heb ik de verkeerde speler keuzen ontvangen.

Bericht 7 van 174 (2.475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★★★ Novice

Ik had dit ook, verwacht echter pas een reactie van EA en de juiste player picks na 48 uur!

Was vorige jaar namelijk ook zo....

Bericht 8 van 174 (2.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fut champs rewards

★★★ Newbie

Klopt het dat de fut champs rewards niet werken zoals ze zouden moeten werken? Ik heb namelijk geen red player picks gekregen maar gewoon normale. Hoe wordt dit opgelost? Groet! 

Bericht 9 van 174 (2.165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help