5 bugs in 2 uur tijd

door itssteef01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

5 bugs in 2 uur tijd

★★★★★ Novice

1. Ik was de Marquee Matchups aan het doen. Ik koop spelers vanuit het SBC-scherm. Af en toe koop ik een speler en dan krijg ik de speler niet (ik heb dan betaald, maar krijg de speler dan niet in mn club). Als ik dan een pakketje open krijg ik de melding dat ik nog unassigned spelers heb. Ik kan dan mijn speler pas weer terugvinden en toewijzen.

 

2. Af en toe worden mijn 'favoriete' sbc's opeens verwijderd uit het favoriete sbc scherm.

 

3. Ik match regelmatig spelers die een tenue dragen die vergelijkbaar is met de mijne. Ik speel zelf altijd met het thuistenue van PSV, maar soms als ik niet mijn uittenue kies voor de tegenstander (kijk ook naar bug 4) dan kom ik tegen kits met dezelfde kleuren (zoals het thuistenue van Manchester United). 

 

4. Af en toe wanneer ik mijn eigen uittenue kies als tenue voor de tegenstander, heeft de tegenstander nog steeds zijn eigen tenue aan. Dit is vooral vervelend wanneer zijn tenue lijkt op de mijne (zie bug 3).

 

5. Af en toe heb ik heel lang een laadscherm wanneer ik een potje probeer te starten. Na ongeveer een minuut krijg ik dan een melding dat de tegenstander de sessie verlaten heeft en dan kan ik weer opnieuw een potje proberen te starten.

 

Naast al deze bugs zitten er ook genoeg bugs in de gameplay. Om maar even een voorbeeldje te noemen de penalty's die soms voor niks gegeven worden aan zowel mijzelf als aan de tegenstander. 

 

Ik hoop dat er wat gedaan wordt met deze vervelende bugs. Ik heb dit jaar wederom 80 euro betaald voor een spel dat bomvol fouten zit en vind dat niet kunnen.

Bericht 1 van 1 (71 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help