0 punten gekregen in FUT Squad Battles

door Dincer50
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

0 punten gekregen in FUT Squad Battles

★★★ Newbie

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Dincr
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 15/04/2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 02:10
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door de punten in de leaderbord te bekijken voor en laatste de laatste wedstrijd
Wat gebeurt er? 0 punten gekregen ondanks een winstpartij tegen de CPU op professioneel niveau
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ongeveer 1800 punten extra voor de leaderbord

Beste EA,

 

ik heb zojuist mijn Squad Battles week afgesloten, maar merk bij het collecten van mijn weekelijkse rewards dat ik 0 punten heb gekregen voor de leaderbord na winst in mijn laatste wedstrijd en hierdoor Brons 1 beloningen heb gekregen ipv Zilver 3.

De misgelopen packs doen er voor mij niet toe maar juist deze week (08/14 april) zou ik een Swap Deals speler (Jadama) krijgen bij belongingen vanaf Zilver 3. Nu heb ik iedere swap deals speler voor deze maand al behaald, maar loop ik door een technische mankement in het spel juist deze speler mis en zal ik geen Base Icon SBC kunnen doen. Zoals je merkt is dit zeer lullig voor mij als speler van dit spel ondanks het feit dat ik wel de vereiste punten had behaald.

 

Graag wil ik weten of er de mogelijkheid is vanaf jullie zijde om de resultaat van deze laatste wedstrijd te controleren en mij de punten (of ten minste de Swap Deals speler Jadama) toe te kennen die ik heb verdiend op basis van de behaalde resultaten.

Bericht 1 van 4 (1.658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: 0 punten gekregen in FUT Squad Battles

EA SPORTS FC Team

Hey @Dincer50,

 

Ik denk dat dit kwam doordat de leaderboards op basis van percentages werken en daardoor dynamisch is. Als je in de top zoveel % zit, dan krijg je een bepaalde rang. Het hangt er dus niet zozeer vanaf dat je een bepaald aantal punten moet hebben, als andere spelers meer punten behalen, dan zakt jouw rang. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.624 Weergaven)

Alle reacties

Re: 0 punten gekregen in FUT Squad Battles

EA SPORTS FC Team

Hey @Dincer50,

 

Ik denk dat dit kwam doordat de leaderboards op basis van percentages werken en daardoor dynamisch is. Als je in de top zoveel % zit, dan krijg je een bepaalde rang. Het hangt er dus niet zozeer vanaf dat je een bepaald aantal punten moet hebben, als andere spelers meer punten behalen, dan zakt jouw rang. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.625 Weergaven)

Re: 0 punten gekregen in FUT Squad Battles

★★★ Newbie

Ik heb daarnet 2 wedstrijden gespeeld in fut 20, sqb’s en beide gewonnen. 4-0 op legendarisch en 2-1 op wereldklasse. Ik zit in elite 2 en zou 3500-4000 pt moeten krijgen maar ik kreeg 0 terwijl ik wel de coins kreeg. Zonder die pt ga ik waarschijnlijk naar elite 3 en loop ik dus rewards mis. Hoe op te lossen?


@EA_Jason  schreef:

Hey @Dincer50,

 

Ik denk dat dit kwam doordat de leaderboards op basis van percentages werken en daardoor dynamisch is. Als je in de top zoveel % zit, dan krijg je een bepaalde rang. Het hangt er dus niet zozeer vanaf dat je een bepaald aantal punten moet hebben, als andere spelers meer punten behalen, dan zakt jouw rang. 


 

Bericht 3 van 4 (1.459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 0 punten gekregen in FUT Squad Battles

EA SPORTS FC Team

Dat kan je oplossen door geen wedstrijden meer te skippen, je krijgt namelijk alleen bij de eerste 40 wedstrijden SB punten en daarna niet meer. Je krijgt bij de wedstrijden erna wel gewoon nog coins etc, maar ze tellen niet mee voor de leaderboards.

 

Het gaat overigens niet om 40 gespeelde wedstrijden, maar om de eerste 40 wedstrijden die worden aangeboden. @blowybigfoot07 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.413 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help