daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

door INSIDER_NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

★★★ Guide

Product: Battlefield 2042
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? nvidia 3080 gtx
Voer de grote van het geheugen in GB in 32 GB
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Conquest
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? allen
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 11 aug 2022
Omschrijf kort je bug: Na de laatste update worden de daily XP punten en nu de dubbelen XP punten niet mee genomen in de score. Ik heb bij mijn stats gekeken voor dat ik de eerst game startte en bij het eind van de game maar ik zie niet dat de daily xp punten nog de bubbelen xp punten worden meegenomen in de scores. waar kan het aan liggen. Ik zie er ook niks van terug op youtube.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijk bij aanvang game bij je stats hoeveel XP punten je nog moet naar de volgende rang en kij na je eerste spel de daily game weer naar de scores in je stats. kijk wel wat je aan scores zelf heb gehaald incl je XP punten van je opdrachten dan mis je de daily XP punten en nu de dubbelen
Wat gebeurt er? Na de laatste update worden de daily XP punten en nu de dubbelen XP punten niet mee genomen in de score. Ik heb bij mijn stats gekeken voor dat ik de eerst game startte en bij het eind van de game maar ik zie niet dat de daily xp punten nog de bubbelen xp punten worden meegenomen in de scores. waar kan het aan liggen. Ik zie er ook niks van terug op youtube.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? de 10.000/20.000 daily scores weer toe te laten voegen bij het eind totaal

Na de laatste update worden de daily XP punten en nu de dubbelen XP punten niet mee genomen in de score.
Ik heb bij mijn stats gekeken voor dat ik de eerst game startte en bij het eind van de game maar ik zie niet dat de daily xp punten nog de bubbelen xp punten worden meegenomen in de scores. waar kan het aan liggen. Ik zie er ook niks van terug op youtube. Check het ook eens bij jezelf. Kijk bij aanvang game bij je stats hoeveel XP punten je nog moet naar de volgende rang en kij na je eerste spel de daily game weer naar de scores in je stats. kijk wel wat je aan scores zelf heb gehaald incl je XP punten van je opdrachten dan mis je de daily XP punten en nu de dubbelen

Bericht 1 van 7 (1.296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

★★★ Guide

Sinds vandaag werkt het weer voor het eerst en telt hij de scores bij elkaar. Fijn dat er op de achtergrond door EA toch aan wordt gewerkt. Beetje bij beetje wordt het weer een goede battlefield. 

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (1.252 Weergaven)

Alle reacties

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

Community Manager
Hey @INSIDER_NL,

Dankjewel voor het rapport!

Even kijken; bij de melding van de dubbele daily XP, kreeg je wel te zien dat het 2x Daily XP was? Of ook dat niet? Of zag je het alleen maar in de uiteindelijke scores?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 7 (1.287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@EA_LeeuwJa dat geeft hij keurig aan dat je tot 22 aug voor een daily game de eerste game van elke dag dubbelen XP krijgt inplaats van 10.000 waar dus al een fout in zat de afgelopen week heeft EA besloten om er een dubbelen XP van te maken maar ook die wordt op het einde in het overzicht wel getoond maar niet in de scores mee geteld raar he.

Bericht 3 van 7 (1.283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

Community Manager
@INSIDER_NL, ah oké, dus visueel zie je het wel (het bericht met betrekking tot dubbele dagelijkse XP), maar de scores uiteindelijk niet. Ik snap het.

Even een vraagje; wanneer je tijd hebt, zou je het nogmaals kunnen proberen, vandaag of misschien zelfs morgen? En kijken of dat je nog steeds dit probleem meemaakt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (1.273 Weergaven)

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

★★★ Guide

Ik ben straks thuis en zal het dan nogmaals proberen. Hou je op de hoogte. 

Bericht 5 van 7 (1.262 Weergaven)

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

★★★ Guide

Sinds vandaag werkt het weer voor het eerst en telt hij de scores bij elkaar. Fijn dat er op de achtergrond door EA toch aan wordt gewerkt. Beetje bij beetje wordt het weer een goede battlefield. 

Bericht 6 van 7 (1.253 Weergaven)

Re: daily dubbelen XP van 10.000 naar 20.000 maar niet bij mij

Community Manager
@INSIDER_NL, goed om te lezen dat het nu wel weer werkt.

Mocht de situatie veranderen, laat het even weten. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 7 (1.244 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help