Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

door SethUnited2006
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

★★★ Newbie

Product: FIFA 23
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? SethUnited2006
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 01/05/2023
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 00:15
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door in mijn Ultimate team te kijken dat de twee pakketen die ik had moeten krijgen er echt niet zijn bijgekomen
Wat gebeurt er? Ik heb een doelstelling gehaald (de winter wildcard dagelijkse aanmelding alle 12 ervan) maar ik heb het 10x 83+ spelers pakket en de winter wildcards speler pakket niet bij mijn pakketen gekregen en ik kon deze pakketen ook niet zelf claimen want dit was al door het spel zelf gedaan
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik mijn 10x 83+ spelers en winter wildcards speler pakket bij mijn paketten erbij krijg

Zou hier naar gekeken kunnen worden

Bericht 1 van 4 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

Community Manager
@SethUnited2006,

Dus via de webapp zie je wel alle andere packs, maar nog steeds niet je 10x 83+ spelers en winter wildcards speler pakketten? Dan is er toch iets mis gegaan denk ik, want de console heeft een limiet van hoe veel packs het laat zien, maar dat hebben de apps niet.

In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support:

https://help.ea.com/en/contact-us/

Zij kunnen in je account kijken, hopelijk kunnen zij je pakketten vinden, of tenminste zien wat er mis is gegaan.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (63 Weergaven)

Alle reacties

Re: Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

Community Manager
Hoi @SethUnited2006,

We kunnen helaas niet in accounts kijken hier op de forums. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze live support, zij kunnen dit voor je onderzoeken:

https://help.ea.com/en/contact-us/

Misschien een domme vraag, maar je hebt toch niet 50 andere pakketten die je nog niet hebt geopend? De in-game store kan namelijk maar zo veel pakketten laten zien.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (81 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

★★★ Newbie

Ik heb packs gespaard voor toty dus dat zou het probleem kunnen zijn maar via de webapp kan ik alle andere packs wel gewoon zien

 

Bericht 3 van 4 (68 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Winter wildcards Dagelijkse aanmelding doelstelling

Community Manager
@SethUnited2006,

Dus via de webapp zie je wel alle andere packs, maar nog steeds niet je 10x 83+ spelers en winter wildcards speler pakketten? Dan is er toch iets mis gegaan denk ik, want de console heeft een limiet van hoe veel packs het laat zien, maar dat hebben de apps niet.

In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support:

https://help.ea.com/en/contact-us/

Zij kunnen in je account kijken, hopelijk kunnen zij je pakketten vinden, of tenminste zien wat er mis is gegaan.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (64 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help