Re: Breakthrough

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Breakthrough

★★★ Newbie

Product: Battlefield 2042
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One X
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Breakthrough
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit?
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 19.11.2021
Omschrijf kort je bug: Ik kan geen potje Breakthrough starten. Ik kom telkens in een server waar de game niet begint.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Start een game Breakthrough
Wat gebeurt er? De game start niet. Niet wordt gedeployed en hij blijft oneindig hangen tot het punt dat mensen gewoon weg gaan en conquest moeten spelen. Dit is al sinds de middag 14:00.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een game Breakthrough starten.

Bericht 1 van 5 (1.378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Breakthrough

Community Manager
Hey @Strudelpopje442,

Dankjewel voor je rapport!

Dit is inderdaad iets wat we aan het onderzoeken zijn, het lijkt helaas in zeer zeldzame gevallen voor te komen. Als het goed is moet je in staat zijn om de match te verlaten en opnieuw te matchmaken, waarna je wel in een goede server terecht komt. Klopt dit?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 5 (1.368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Breakthrough

★★★ Newbie

@EA_Leeuw  schreef:
Hey @Strudelpopje442,

Dankjewel voor je rapport!

Dit is inderdaad iets wat we aan het onderzoeken zijn, het lijkt helaas in zeer zeldzame gevallen voor te komen. Als het goed is moet je in staat zijn om de match te verlaten en opnieuw te matchmaken, waarna je wel in een goede server terecht komt. Klopt dit?

Klopt, in t begin kom ik paar keer in zo’n server maar daarna vind ie een goede. Dank.

Bericht 3 van 5 (1.362 Weergaven)

Re: Breakthrough

★★★ Newbie

Het verslechterd alleen maar, ik ben nu bijvoorbeeld al 30 minuten bezig een potje te zoeken. Telkens kom ik in zo een server….

Bericht 4 van 5 (1.346 Weergaven)

Re: Breakthrough

Community Manager
@Strudelpopje442, dit lijkt inderdaad onderdeel te zijn van de bug helaas. :-/ Helaas is de enige 'workaround' op dit moment om het te blijven proberen.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (1.330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help